vreetzin

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Silly909, 18 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silly909

Silly909 Lid

22 nov 2013
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

5 weken zwanger ik ben niet misselijk maar hongerig...
    De hele tijd is dit normaal zo vroeg in de zwangerschap al?

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik kreeg pas een vreetaanval na 25 weken, tot die tijd een opgeblazen gevoel. Maar iedereen is anders natuurlijk.
    Mijn vriendin was d'r hele zwangerschap kotsmisselijk, ik had geen enkele symptoom.

(Behalve die zware BI na de 30e week)

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ja hoor dat kan normaal zijn. Allereerst is iedereen anders en reageert elk lichaam anders op een zwangerschap, dus als anderen dit niet gehad hebben ben jij niet meteen raar ofzo.
    Je lichaam is nu gewoon drukdoende om een veilige plek voor het vruchtje te maken. Er moet zoveel gedaan en gemaakt worden en daar heeft jou lichaam alle voedingsstoffen en energie voor nodig. Het kan zijn dat je daarom meer wilt eten. Zolang je gezond eet en niet elke dag een pak koeken wegwerkt is dat geen probleem. Blijkbaar heeft je lichaam dat dus nodig.
    Als je het niet vertrouwd dan kun je het altijd met de VK bespreken.

4. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik was de eerste paar weken ook extreem hongerig. Nu niet meer, trouwens. Ging denk rond de 6 weken weg. Misschien wilde mijn lichaam even een reservevoorraadje vet aanleggen...? ;)

5. Yaamke

Yaamke Actief lid

29 nov 2013
    235
    0
    0
    NULL
    Dag dames,

Ik ben vandaag 4 weken en ik heb tot nu toe ook weinig zin in eten. Mijn zus beweert dat die vreetzin nog wel gaat komen:D.

6. Silly909

Silly909 Lid

22 nov 2013
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Aha gelukkig is dit vrij normaal.. Ik wandel wel heel veel..Mijn moeder dacht al dat ze een buikje zag..:(:D
    Ik zeg "nee mam dat is mijn maag ben gewoon dik" !
    Een beetje opgeblazen denk ik , zal ook wel norrmaal zijn ..

;)

7. swagartist

swagartist Niet meer actief

Ik ben nu 4 weken. Heb een giga opgeblazen buik gevoel maar geen eetlust...

8. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had de afgelopen keer, begin van het jaar, ook veel honger. Op gegeven moment dus maar rijstwafels, bananen, nootjes en dat soort dingen gekocht voor op mijn werk om niet in de verleiding te komen om te snoepen. Ben in die korte tijd (10+4 en tijd van de miskraam) dan ook bijna 3 kilo aangekomen die er NIET met de miskraam weer vanaf gingen terwijl ik zo bewust gezond had gegeten. Balen! Waarschijnlijk idd wat Emily27 zei, dat het lichaam een reservevoorraad aanlegt of zo. Ben nu dan ook extra terughoudend, gelukkig heb ik ook niet zo veel honger als toen. Ben triuwens ook niet misselijk, maar dat ben ik nooit tijdens zwangerschappen (en dit is min vierde)

9. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Hoi ik ben misselijk juist als me maag leeg is en kan echt bijna noks gezonds
    Eten heb wel vreetbuien in chocola.ijs frituurpan en chips.. Erg lastig.
    Zie ook ni niks behalve groeiende buik van t eten..

10. Silly909

Silly909 Lid

22 nov 2013
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoiiii,

Tja ik ben niet misselijk..Sinds gisteren denk ik weer dat het niet goed zal gaan.Waarom ben ik nou niet misselijk?? Ook was ik zo slim om te lezen over lege vruchtzakjes. Nu denk ik natuurlijk daar weer aan..Nog meer dames die NIET misselijk zijn en 5 /6 weken zwanger sijn ?

11. Mikarun

Mikarun Actief lid

27 jan 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Ik ben tot nu toe nog niet misselijk geweest van het zwanger zijn en alles gaat hier goed tot dusverre ;)
    Ik heb inderdaad wel al een poosje dat ik continu zin in eten heb. Ontbijt en avondeten staat me wel snel tegen. Na een paar happen ben ik er dan al flauw van, maar ik kan me helemaal scheel eten in fruit, tomaatjes en komkommer ;) Maar ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat de McDonalds hier niet om de hoek zit hoor, want ik hunker echt telkens naar die goedkope euro hamburgers :p

12. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, hier! Ben niet misselijk en nooit geweest tijdens mijn zwangerschappen, dus dat hoeft niets te betekenen. Niet iedereen heeft er last van, gelukkig. Ik heb vanavond echter wel een erg opgeblazen gevoel en harde buik, en echt al een dik buikje terwijl dat op zich niet kan ( kindje is zo groot als een sesamzaad nu). Was ook mega moe toen ik naar huis kwam, wordt nu wat beter gelukkig.

13. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Hier ook enorme honger! Bij vorige zwangerschap was mijn eetlust net verminderd en nu zin in alles wat zout en vettig is. Vlees mmmm :) Ik probeer ook flink mijn 3 stukken fruit te eten overdag, maar die moet ik echt met tegenzin wegwerken. Ik merk dat ik mezelf serieus onder controle ga moeten houden ;)

Deel Deze Pagina