Verdrietig na bezoek VK

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamsie21, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Hoi dames,
    Vandaag hadden we onze eerste echo.. Eerst op de buik, daar zagen ze niks, daarna inwendig.. Zagen ze een inniminni stipje.. Aangezien ik WAARSCHIJNLIJK al 7 weken ben, was dit te klein en werd gelijk doorgestuurd naar de gyn. Weer inwendig onderzoek.. Geen buitenbaarmoederlijke, maar wel te klein voor 7 weken dus waarschijnlijk geen goede zwangerschap, dus krijg ik ik waarschijnlijk een miskraam.. Heb al 2 dagen bruinbloedverlies.. Pff ben zo verdrietig, kan t niet geloven.. Mijn cyclus was ook onregelmatig dus ik weet t allemaal niet precies. Kan het nog goed komen?? Advies graag :(

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Geen ervaring!
    Wanneer heb je positief getest?

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

Het zou eventueel goed kunnen komen denk ik? (geen ervaring), maar hoor van genoeg mensen dat als je vruchtje veel te klein is in de week dat ie eigenlijk zou moeten zijn zeg maar, en ze zeggen dat het mis gaat, gaat het hoogstwaarschijnlijk ook mis! Vooral als je nual begint met vloeien! :( sterkte meis.

4. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb 16 april positief getest.. Maar heb geen idee wanneer ik bevrucht kan zijn. De gyn zag wel een groter iets in mn buik zitten dan de vk.. Ik vroeg ook dus het kan nig wel goed komen? Waarop hij antwoordde ik sluit t niet uit, maar de kans is groter van niet.. Ik hoop natuurlijk dat ik minder ver ben dan ze denken..

5. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Je hebt 16 april pas positief getest? Had je daarvoor een negatieve test gehad?
    Dan zou je nog geen zeven weken moeten zijn nu... Wel bijna natuurlijk... Maar soms hoor je wel dat vrouwen erg vroeg positief testen, stel dat je dan pas in week drie zat, ben je nu net zes weken.
    Wil je hiermee zeker geen valse hoop geven, maar het kan nog wel! Sterkte meid!

6. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Ja 16e positief, daarvoor geen test gedaan dus dat was mijn eerste.. Wel met een heel licht streepje en de clearblue gaf de volgende dag 1-2 weken aan.. Hebben die dingen gelijk?

7. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    dan zou je toen rond 3 a 4 weken moeten zijn geweest..nu tussen 5 en 7..Dus zou er zeker niet van uit gaan dat het verkeerd zou gaan..moeilijke situatie zeg! sterkte!

8. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ik zou van het ergste uitgaan, hoe erg ook. Het klinkt niet veelbelovend. Natuurlijk is er een kans dat het nog goed gaat, maar die kans is klein.. Misschien kun je jezelf wat beschermen door van het ergste uit te gaan, dat werkte voor mij altijd wel..

Ik wens je heel veel sterkte!!

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik zou van het ergste uitgaan!
    Maarr, het beeld wat je gezien hebt zou kunnen kloppen. Donker bloedverlies en geen krampen hoeven niet altijd het slechtste te betekenen.
    Wanneer heb je je volgende echo?

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Klinkt inderdaad niet goed:(

Sterkte!

11. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Ik heb zelf op 14 April een test gedaan, die was goed positief. Ik ben vandaag voor de 1e echo geweest, bij mij konden ze het al op de buik zien, maar dat is vaker niet zo dan wel zo geloof ik.

Ik ben 24 december uitgerekend, hoe het er nu voor staat. Dat betekend dat ik morgen 7 weken precies ben, en zo groot was het vruchtje ook. Zo iets moet jij dan toch ook zijn? Ligt natuurlijk aan de innestelling..

Sterkte meis !!!

12. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Klinkt mij niet goed. Heel veel sterkte!

13. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Ik weet t even niet meer....
    Donderdag weer bloed prikken en volgende week weer naar de gyn.
    Als de clearblue gelijk heeft zou ik nu 5 weken ongeveer moetenzijn. En aangezien mijn cyclus onregelmatig was, weet ik niet wanneer de eisprong is geweest.. Was ook een week lang ongesteld 7 maart

14. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Hebben ze niks gezegd over dat het kan dat je korter zwanger bent. Aks ik van je cb digitaal uit ga rekenen en dan 3 weken neem kom je op nu 6 weken uit. Is toch een week minder en aangezien je ook onregelmatig bent. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid, sterkte!

15. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Ja heb aangegeven dat ik een onregelmatige cyclus had.. Maar leek wel of ze niet luisterden.. Het kan toch ook zijn dat ik langer dan die 2 weken later bevrucht ben? Heb net op internet het verschil gekeken op internet tussen 7 en 5 weken echo, mijn leek meer op een 5 weken. Heel raar, maar ben er heel erg van overtuigd dat hun het fout hebben en ik korter dan 7 weken zwanger bn...

16. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hoe verklaar je dan dat je al zo vroeg positief hebt getest?
    Bij een positieve test ben je minimaal 3 weken zwanger. Vroeger kan echt niet. Dan zou je nu minimaal 6 weken moeten zijn. Misschien zelfs verder...

17. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Was wel een enorm licht positief streepje.. Ik weet t ook niet probeer mezelf wat hoop te geven denk ik. Als ik het voor mn bezoek van de gyn niet ben kwijtgeraakt met een miskraam word het er waarschijnlijk uitgehaald.. :(

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Klinkt niet goed! Sterkte :(

19. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
  20. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Had je al eerder op hcg moeten prikken (omdat je aangeeft weer te moeten prikken )? zoja wat zeiden ze van de waardes toen?

Deel Deze Pagina