Pfff weken hang ik boven de wc de misselijkeheid, heb ik giga zere boobies, en een zere rug...En nu sinds vandaag helemaal niets meer...nog wel gevoelige boobies maar niet meer pijnlijk...Niet meer misselijk, geen zere rug...Niets meer... Moet ik me nu zorgen gaan maken? Of stel ik me aan? Tis ook nooit goed geloof ik 8)
Maak je geen zorgen! Het is net zo normaal dat de 'zwangerschapskwaaltjes' er niet zijn of vroeg verdwijnen als dat je er enorm veel last van hebt! Probeer te genieten!
Hoi, maak je geen zorgen! Ik had ook plotseling in week 9 geen klachten meer! Ik maakte me ook erge zorgen maar was helemaal nergens voor nodig! Geniet er van dat je je weer lekker voelt!
Ik ben in mijn vorige zwangerschap maar één week 'ziek' geweest. Ik zag groen en geel, heb niet één keer overgegeven en ineens was het over. Ik heb een superzwangerschap gehad zonder verdere klachten. Kan dus gemakkelijk!
hoihoi als je het niet vertrouwd waarom bel je de verloskundige dan niet. ik wil je niet ongerust maken maar ik had helaas het zelfde maar ik had helaas een mk. een extra controle kan nooit kwaad toch?
ja ik heb dat ook ik ben 8 weken en voel ook niks meer geen misselijkheid en zo me borsten zijn een beeetje gevoelig maar....ik maak me ook zorgen...
Ik had even een vlaag van onzekerheid Met als gevolg vandaag weer zo beroerd als wat... Bianca Hofstad super vervelend voor je dat je een mk hebt gehad, echt geen symtonen hebben wil dus niet per defenitie zeggen dat je 100% kans hebt hebt op een miskraam... Dus Zara06 jij hoeft je ook nergens geen zorgen over te maken
nee dat is ook zo, daar heb je gelijk in, maar je hoort ook vaak mensen die hetzelfde hebben en waar het wel mis mee is. dat bedoel ik alleen maar te zeggen. maar ik hoop voor je dat het niets is.
hoe lang had jij er ff geen last van misselijkheid claudia23? ik heb dat 3 dagen ofzo ? kan dat dat je er langer geen last van hebt?.... ik heb wel steeds honger
Hey meiden ik zit met hetzelfde vorige week was ik elke ochtend misselijk. En nu al 4 dagen nergens meer last van ! Ik maak me toch een beetje zorgen
Hoi, Als je onzeker ben kan je altijd de VK bellen! Ik had in het begin alleen gevoelige borsten en voor de rest helemaal geen andere symptomen. Nu heb ik ook geen last meer van mijn borsten tenzij ik ze "schut" (milkshake). En ik ben nooit misselijk geweest. Gr, Danielle
Kennen jullie het ook dat de bandenpijn opeens stopt, heb er vrijwel geen last meer van. Maak me er ook wel ongerust over, merk ook niks bij hoesten of niesten. Alleen ´s ochtend als ik naar het toillet moet, voel ik mijn onderbuik samen trekken zeg maar. Dit is nu al een dikke week zo.
Ik maak me ook zorgen, ik ben vaag misselijk, en heb last van mijn borsten, wel minder dan een paar dagen geleden, het hoeft niet te betekenen dat het de slechte kant op gaat, maar toch blijf je je zorgen maken. Ik kan niet wachten totdat ik mijn eerste echo krijg, en een kloppend hartje zie, want ik denk dat ik dan pas begin te geloven dat ik zwanger ben
Herkenbaar! Ik heb het ook, was tot een paar dagen geleden af en toe straalmisselijk (maar wel de ene dag erger dan de andere) en nu nauwelijks meer. maar moest wel kohalzen van de geur van vanille-honingthee zonet. Stom he, ben je beroerd dan is het niet goed, voel je je niet meer beroerd dan is t ook niet goed. Laten we maar van het beste uitgaan meiden, en een beetje voor elkaar duimen, dat kan nooit kwaad! Hopelijk allemaal snel een mooie bevestiging!
hey, don't worry! en anders neem je contact op met je v.k. mag je zo langs komen voor echo, dan weet je het zeker! sterkte!
Nou ben ik blij dat ik jullie reacties even kan doornemen. Voelde me da afgelopen dagen zo beroerd en vanmorgen voelde ik me super, niet misselijk , moe , suf, enz! Heeeeel fijn natuurlijk, maardaar kwam de twijfel en beetje angst Wat als.... Stop Geniet ervan muts dacht ik, ging gelijk mijn borsten checken, en alles daar beneden, ohohoh Ben zo blij, maar dank jullie wel, over 2 weken de eerste echo, en nu maar gewoon genieten, voor hetzelfde geld ben ik morgen weer hartstikke beroerd.
ik heb al een paar dagen geen last van misselijkheid en dacht ook dit is vast fout, maar heb het vanmorgen wel ingehaald kwam niet meer boven de pot vandaan. dus klachten gaan en komen ik maak me er nu niet meer druk over
Die periode naar je eerste echo zit vol onzekerheid. Ik voel niets, zou het goed zijn.... Ik ben zooo ziek zou het goed zijn..... etc etc. Er is niets vreemds aan die onzekerheid. Er zit niets anders op dan door die vreselijke periode heen worstelen! (Je bent uiteraard door je positieve test ineens zo alert op wat je lichaam doet..) Als je straks die kleine eenmaal hebt gezien is kun je de wereld aan! (Totdat je weer zo'n tussendip krijgt maar dan 'val' je elke keer terug op die echo...) Probeer te genieten! En schrijf het hier lekker van je af! Suc6 dames!