Hoi dames, Ik ben mijn hele zwangerschap al vreselijk misselijk. Zeker de 1e 25 weken bracht ik een heel groot deel van m'n tijd boven de wc door. Het is gelukkig wel iets verbeterd daarna (de wc zie ik nog maar zo eens in de 2 weken van dichtbij), maar het misselijke gevoel en bijbehorende haast niet (normaal) kunnen eten is gebleven. Ik snak dus inmiddels naar een gewone lekkere warme maaltijd en zit de dagen naar de bevalling echt af te tellen (niet alleen daarom natuurlijk, maar t weegt wel mee).... Nu vroeg ik me af, aan de ervaringsdeskundigen: is die misselijkheid ook gelijk na de bevalling weer weg? Ik kan me nl niet meer voorstellen of herinneren hoe het voelt om niet misselijk te zijn! Of moest je lichaam echt weer wennen aan voedsel?
Ik lees even mee, want al ben ik nog niet zo ver, ik ben ook al de hele zwangerschap misselijk. En heb de hoop dat dit tijdens de zwangerschap nog goed komt ondertussen wel een beetje opgegeven... Hoop op verlossende antwoorden!
Jaaa ik kan weer eten als een bootwerker Ik ben de hele zwangerschap misselijk geweest en heb heel weinig kunnen eten.. Vanaf de dag dat ik bevallen ben was het over en had ik ineens honger!!! Heb meteen twee boterhammen naar binnen gewerkt! Dus nog even dames, dan kunnen jullie weer genieten en volle borden leegeten
Let niet op hoe ik eruit zie hoor, was echt een half uurtje na mijn bevalling. Ze gingen de kleine controleren en ik heb meteen de kraam op pad gestuurd voor voedsel
Ik ben toen ik zwanger was van onze dochter ook mijn hele zwangerschap misselijk geweest. En toen dochter geboren was.. - Vroeg ik aan manlief of hij alsjeblieft lekkere broodjes met gerookte zalm voor me kon halen. En ik hield ze binnen! - Stond ik de dag na de bevalling weer te koken. Want ik had zo'n trek in een bepaald gerecht! En jippie, ik kon weer koken zonder te gaan spugen! - Was ik dus echt niet meer misselijk!
Jep, bij mij ook direct na de bevalling weer trek in allerlei lekkers! Nog effe volhouden, rot is het he, 9 maanden misselijk? Knuffel
Jaaaaa hier was het ook direct over!!! Ik heb 9 maanden lang gespuugd, me nog nooit zo rot gevoeld als tijdens mn zwangerschap. Maar direct na de bevalling voelde ik me weer helemaal de oude, haast bizar. Sterkte nog even!
Ja, zwanger zijn is niet mijn favoriete bezigheid inderdaad! Maar goed, je weet waar je het voor doet, en zeker nu het einde in zicht komt is het veel beter te trekken. Allemaal bedankt voor de reacties!
ja!!! ooh wat ben ik ziek geweest tijdens de bevalling, ook bijna niets aangekomen. Alleen het gewicht van het kindje. Na de bevalling kon ik gelijk weer thee drinken, daar moest ik altijd gelijk van spugen. Dus mijn ervaring: kind eruit, voedsel erin! Ik ben nu eindelijk weer een beetje aangekomen, pff die zwangeschap heeft me uitgemergeld.