Topic numero zoveel over bhs en borsten, sorry hoor... Ze blijven maar groeien Dus ik blijf maar bezig met oplossingen bedenken enzo... Maargoed... Laatste tijd heb ik veel last van steken onder mijn borsten en ribben en lijkt mijn BH wat te strak te zitten. Dus ik dacht: ik koop alvast een borstvoedingen-bh. maar dat werd me dus afgeraden, omdat mijn borsten straks na de bevalling pas hun 'goede maat' aannemen.... Ok, dan maar zo'n bandje waarmee ik in elk geval de omvang wat kan vergroten, dacht ik.... mijn zusje ging vandaag toch shoppen dus die zou het meenemen. Zegt de verkoopster doodleuk: als ze pijn heeft in haar ribben, moet ze hem juist strakker zetten Volgens mij echt onzinnig advies, maargoed.... iemand enig idee of ze toch gelijk heeft?? Oja: ik 'draag' de baby vrij hoog.... Misschien ook nog handig om te weten
Heb gewoon sinds ik last heb tijdens zwangerschap voedingsbhs gedragen. Wel 2 verschillende maten gekocht. Ook een ruimere en in ieder geval de band een maat ruimer. Dus de cijfers omhoog. Dat heb ik alle zwangerschappen gedaan en ging prima. Strakker zetten lijkt me erg vervelend, lijkt meest je dan nog meer last krijgt.
Die bh waar de blokker reclame voor maakt, bevalt mij super goed! Kon geen beugel meer aan mijn lichaam hebben, en deed ik de bh uit deed het nog meer pijn en deze is erg aangenaam
Ik draag dus ook al voedings bh de hele zwangerschap. Vanaf dat mijn eigen niet meer goed zaten, had 70C ben ik overgegaan naar 75D, vanaf week 15 tot 4 weken geleden. Nu heb ik een 75E aan, een waarschijnlijk moet ik na de bevalling nog 1 kopen maar dat kan me niet zoveel schelen. Ik ben er echt tevreden mee en heb de hele zwangerschap geen gezeur meer gehad met mn boobies
Ik draag sinds een ruime maand meegroei bh's vd hema.. Wat een verademing! Ik mis alleen nu wel mijn vulling en hou weinig over, maar het zit zoveel fijner. Voor straks heb ik voedings bh's vd h&m zonder beugel, met licht voorgevormde cup. Mijn buik zit trouwens (nog steeds) hoog. Het lijkt mij dat als het pijn doet het toch ook niet strakker moet??
Ik heb ook al vrij snel voedings/meegroei bh's gekocht. Gewone zaten echt niet lekker meer. En er word toch juist gezegd dat je die dan moet nemen of sportbh's? Tenminste dat is mij verteld. Geen last van beugels en de belijning en toch stevigheid
Aangezien in mijn maten maar weinig betaalbare voedings- of zwangerschapsbh's te vinden zijn, heb ik nog lange tijd met die 'verlengstukken' gewerkt. Ik herken jouw klachten en met strakker doen van de bh werd het alleen maar vervelender! Dus voor mij zijn die tussenstukjes wel prettig.