9 weken zwanger maar symptomen nemen af..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Wendieh, 7 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendieh

Wendieh Lid

5 apr 2018
    21
    3
    3
    Vrouw
    hallo dames,

Afgelopen dinsdag heb ik een goede echo gehad en bleek dat ik 9 weken en 1 zwanger ben. Op de echo was een kindje van 2,5 cm te zien en een mooi kloppend hartje. Daarna natuurlijk helemaal happy en weer helemaal gerust.

Ik merk alleen dat ik sinds gisteren veel minder last heb van symptomen, mijn borsten worden wat kleiner en doen niet meer de hele dag zeer, misselijkheidsgevoel is weg, minder moe.. kortom, ik maak mij natuurlijk meteen weer zorgen! Is dit normaal rond deze periode?

2. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Is normaal
    De ene dag voel je ze harder dan de andere

3. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Ja hoor, Is hartstikke normaal. Symptomen kunnen heel erg verschillen van dag tot dag. Het kan ook zijn dat je je vanaf week 9 opeens gewoon kiplekker voelt. Als je kleintje pas nog goed zat, met kloppend hartje en goed gegroeid, dan kun je er het beste vanuit gaan dat alles goed gaat.

4. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Is zeker normaal. Hier rond de 8-9 weken ineens ook afname symptomen. Van super erg overgeven naar ineens niks meer voelen. Na 3 dagen niks te voelen ineens terug veel klachten en dna terug paar dagen helemaal niks zo tot ik uiteindelijk vanaf week 12 geen klachten meer had. Al ben ik nu soms terug misselijk...

5. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Hier ook ineens minder symptomen, maar een week later hing ik weer boven de pot :roflmao:
    Nog gefeliciteerd!

6. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    Is heel normaal hoor meestal laait het na een dag of twee weer op of je lijf begint aan de hormoonlevels te wennen en kom je in stabieler water. Wanneer heb je je termijn echo?

7. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Ik heb met 8.5 weken in halve paniek de verloskundige opgebeld want ik voelde me kip lekker in de ochtend en me tetten deden helemaal geen zeer meer. (En Ben vanaf week 5 ziekziekzkek haha) ze zei ook aan de telefoon dat het heel normaal is. Maar mocht toch even langs komen. Alles was goed. Nog geen 2 dagen later was het weer feest:roflmao::roflmao: en hing ik weer boven de wc en kon ik niet eens naar me eigen borsten kijken of ze deden al zeer hahah:p

K00 vindt dit leuk.
  8. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Is normaal. Daarnaast ben je nu wss ook heel gefocust op wat je voelt dus is elke verandering 'eng'. Dat had ik wel iig :p

9. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Buiten moe heb ik echt nergens last van gehad.

10. Wij2018

Wij2018 Actief lid

21 jul 2018
    465
    156
    43
    Vrouw
    Had ik bij de eerste ook, tussen de 7 en 9 weken onafgebroken overgegeven en ineens was het over. Wat was ik bezorgd, hoe blij ik natuurlijk ook was dat overgeven klaar was.

De zwangerschap was verder goed en de verloskundige zei dat ze het wel vaker hoorde dat vrouwen ongerust worden als kwaaltjes afnemen.

11. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Hier werd de misselijkheid ook veel minder vanaf week 9/10, tot het dus over was en niet meer terug kwam. Was ik zo blij mee! Want ik had er stiekem al rekening mee gehouden dat het aan zou houden tot week 12/16.

12. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Dat is heel normaal. In het eerste trimester is het een komen en gaan van symptomen, daar doe je niks aan. Morgen zou het zomaar weer anders kunnen zijn en hang je al brakend over het toilet. Bij mij was het met 8 weken dat ik haast nergens last van had en met 9 weken kwam het weer net zo hard al dan niet harder terug. Wat ik heel erg merkte is dat ik het na een echo altijd extra spannend vond en daar heel onzeker van werk. Een paar dagen later was dat gevoel weer weg. Misschien heb jij dat ook wel.

13. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    Hier ook last van de ene dag kan ik niks en voel ik me hondsberoerd terwijl ik de andere dag fluitend rondloop en nergens last van heb. Ik schrik dan ook altijd

Deel Deze Pagina