Hallo, Ik ben nieuw hier en heb me al voorgesteld, dus ik kom hier dan maar even met mijn vragen Ik ben dus al ruim 10 dagen overtijd, zere borsten en tepels, witte afscheiding sinds half februari. Afscheiding is helder wit en geurloos. Verder ben ik veel moe, veel last van pijn in mijn onderrug en enorme vreetbuien. Soms ben ik zo moe dat een uur na het opstaan de tranen al weer over mijn wangen rollen. Ook ben ik al zeker een jaar van de pil af. Toch heb ik al 4x negatief getest... Nou heb ik gezien dat het wel eens kan omdat er (nog) niet genoeg hcg aanwezig is. Sowieso ga ik maandag de dokter bellen als ik nog niet ongesteld ben, maar wat denken jullie? Groetjes!!
het lijkt wel dat je zwanger bent! ik heb dit al veel verteld op het forum maar toen ik zwanger was van mijn tweeling had ik negatieve testjes tot ik tien weken ver was er is dus hoop! ik ben heel benieuwd en wens je veel succes!!
Tien weken?? Zo dan! Nou wij gaan na het weekend maar eens langs de huisarts om te kijken of het zo is. Deze onzekerheid is niets
Gister bloed laten prikken, vandaag gehoord dat hij negatief is... Maar nog wel steeds witte afscheiding, wit en geurloos. Licht emotioneel, van de week zomaar overgegeven in de ochtend, 16 dagen overtijd en tepels doen enorm zeer en beginnen dikker te worden en lijken donkerder te worden. Zucht, wat nu... Is dit soms een schijnzwangerschap of bouwt mijn lichaam gewoon zeer traag hcg op en zou ik gewoon nog even moeten wachten met nieuwe testen en/of bloedtest...
Hey, Ik was 5 dagen over tijd en had een negatieve test. Een week later nog een keer getest en jawel, een mooi tweede streepje.. Even duimen. Gr. Sayenna
oh meid wat vreselijk dat je zo in onzekerheid zit. probleem is echter wel dat juist de hcg hormonen ervoor zorgen dat je last van de kwaaltjes hebt. dus als die er niet zijn........... ik had wist vorige maand zeker dat ik zwanger was. had zoveel kwaaltjes!! maar de testen bleven negatief. pas toen ik mezelf eraan over gaf en in zag dat het niet raak was werd in ongi. de maand helemaal geen kwaaltjes maar dacht goh laat ik de gok eens wagen... en toen was het dus wel raak. die lichamen kunnen ons zo ontzettend voor de gek houden. ik hoop echt heel erg dat het raak is voor je maar als een bloedtest negatief is.... sterkte meid. en hoop dat je snel duidelijkheid hebt voor jezelf, en dat je snel zwanger mag zijn
Ik heb hier ongeveer hetzelfde verhaal, alleen nogmaar 5 dagen overtijd. vervelend is dat he Ik denk zelf altijd, als ik dan niet zwanger ben, wil ik wel gewoon ongesteld worden, zodat ik het tenminste weet Ik ga van het weekend nog maar eens testen. Als ik jou was, zou ik het ook lekker blijven proberen, tot er weer een menstruatie doorzet
Ja de arts zei dat het nog niet verhoogd genoeg was om 'zwanger' te zijn. Als ik volgende week nog niet ongesteld was moest ik weer terugbellen. Dit is echt kut hoor, wil liever dat ik dan maar ongesteld word als dat je zo in twijfel zit. Elke keer lage onderrug pijn, gevoelige borsten ga zo maar door. Of zou dit een schijnzwangerschap kunnen zijn, las dat dat meestal niet langer dan 2 weken duurt, maar zit toch wel over die 2 weken heen... Pfff kan erover door blijven gaan.
Ik teste pas met 8 weken positief bij mijn tweede. Gewoon blijven testen eens per week. En verder je menstruatie afwachten zolang ze negatief blijven, want waarschijnlijk ben je gewoon niet zwanger natuurlijk.
Normaal zeer regelmatig en ik had vanochtend wat bloedverlies, maar het leek totaal niet op een menstruatie. Geen krampen niets, dus maar even kijken of het eenmalig was of dat het echt aanhoud als een menstruatie... En ben trouwens al een jaar van de pil af