9 weken zwanger, waar blijven de symptomen??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ZoWelkom84, 28 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Oo ja ik snap dat het je super onzeker maakt. Als ik me een paar dagen goed voel begin ik ook al te twijfelen, terwijl ik tot week 15 kotsmisselijk ben geweest en nu dus denk: huh, waarom kan ik gewoon eten?

    Maarja, het zegt idd dus helemaal niks. Heb je een verloskundige met hartjesspreekuur? Dan kun je wat vaker langs voor geruststelling. :)
     
  2. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ik loop in het ziekenhuis dus gewoon de standaard controles (ivm vroeggeboorte en keer keizersnede).. dacht ga pretecho doen maar ineens dacht ik, kom op nog paar dagen dan heb je de echo in zh en nu denk ik had ik het maar gedaan..
    dinsdag afspraak..
     
  3. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik ben nu 14 weken zwanger en pas 1x overgegeven een week of 3 geleden en dat was het. Soms beetje zeurende hoofdpijn, beetje opgeblazen gevoel, meer moe dan normaal. Maar that's it. Soms denk ik wel eens, als ik 22 december geen testje had gedaan, had ik dan nu geweten dat ik zwanger was??????
    Het is dat op alle echo's telkens een groter kindje te zien is dat beweegt en een hartslag heeft maar anders had ik het niet gelooft...
     
    linkiepinkie en Louise11110 vinden dit leuk.
  4. Moto

    Moto Bekend lid

    5 dec 2019
    590
    535
    93
    Weet je wat het is als je wél misselijk bent, dan heb je soms eens een dag of een halve dag dat het veel minder is en dan maak je je ook zorgen. Wat dat aangaat blijft het moeilijk, want wel klachten maakt dus soms net zo onzeker als geen klachten. De onzekerheid is ook een symptoom zeggen sommigen ;)
    Maar ik tel ook een beetje af naar elke controle hoor en dat gaf ik mijn vorige zwangerschap ook. Het is misschien ook een beetje de aard van het beestje:rolleyes:
    Maar vandaag ben je weer een dagje dichter bij dinsdag!
     
  5. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Zo voel ik het idd ook, het is dat ik mocht testen ivm terugplaatsing maar de niet noemenswaardige kwaaltjes vind ik bijzonder.
    Merk wel dat ik het vaker lees (ineens)..
    Eerst dacht ik, minder ziek, een jongen maar lees best veel dames die niets merken en een meisje krijgen.. terwijl in mijn hoofd een meisje krijgen met veel kotsen en een toiletbezoek de normaalste zaak is.. maar niets is dus minder waar
     
  6. Mommiiee

    Mommiiee Actief lid

    14 mei 2019
    169
    92
    28
    Vrouw
    Ik heb 2 meiden maar bij beide bijna geen kwaaltjes gehad niet of bijna niet misselijk, dus dat zegt inderdaad niks hihi
     
    ZoWelkom84 vindt dit leuk.
  7. Moto

    Moto Bekend lid

    5 dec 2019
    590
    535
    93
    Hoe is de afspraak gegaan gisteren?:D
     
  8. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Aaah wat lief! Ja goed! Was goed gegroeid met een mooi kloppend hartje nog steeds :)
     
    Foeke en Moto vinden dit leuk.
  9. Moto

    Moto Bekend lid

    5 dec 2019
    590
    535
    93
    Super fijn en nu lekker genieten hoop ik!
     
  10. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Geen stress! Ik moest soms al overgeven door de pregnyl en nu ben ik al bijna 36 weken en heb nergens last van...ga morgen nog even een muurschildering bij vrienden maken en stofzuig de plinten nog op mijn knieën! Gewoon omdat het kan. Niet misselijk. Geen bekkenpijn. Iedere zwangerschap is anders....
     

Deel Deze Pagina