Beetje raar misschien maar met 37 weken zwanger toch de VK gebeld want ik voelde gisteren iets hangen....er hangt iets uit de vagina maar de VK weet niet wat het is. Zal bevalling niet in de weg staan, maar volgende week langs gyneacoloog,
Nou ik zou toch wel NU naar de gyn willen.. Er hoort niks uit te hangen en helemaal niet als je 37 wkzwanger bent!
Ik zou ook eisen om nu langs gyn te gaan! Verloskundige afdeling in ziekenhuis is gewoon open 24/7 voor spoeddingen. Dit lijkt mij wel iets om de verloskundige afdeling te bellen!!
Ik zou toch ook wel eerder naar de gyn willen denk ik. Mag trouwens hopen dat de VK een eventuele slijmprop wel herkend zou hebben
Ik vind het ook wel raar dat je verloskundige er zo luchtig over doet als ze niet weet wat het is?? @Lov23, lijkt mij dat een verloskundige een slijmprop toch wel weet te herkennen? Mag aannemen als dat het is, dat ze dat dan wel vaker heeft gezien? (Edit, sorry, klinkt misschien een beetje onaardig., zo bedoel ik het niet...)
als er bij mij iets uithing zou ik toch naar het ziekenhuis gaan hoor, volgens mij hoort er buiten een baby straks niks uit te hangen.
Het is geen slijmprop want het zit gewoon vast, ze kon het weer naar binnen duwen maar daarna komt het terug. (lees: net als uitstulping bij aambeien maar dan groter). Ze gaat woensdag overleggen met gyneo, kon zeker geen kwaad zei ze, maar goed wel vreemd idee. Ik dacht misschien oud litteken weefsel ofzo.
@ Geluk2, Ben je je helemaal geen zorgen aan het maken? Ik vind het zo'n vreemd verhaal. Ook dat tot woensdag wachten!!! Gyn's en vk's werken "gewoon" op deze feestdagen hoor! Ik zou echt gek worden als er iets uithing en je vk weet niet wat het is en neemt pas na 2 dagen de moeite om met gyn te overleggen?!
Ik denk gelijk aan een uitgezakte navelstreng, is dat geel raar gedacht? Ik zou zeker direct naar de Gyn gaan!!