Hoi, Ik heb een paar vragen aan meiden die zwanger zijn van de tweede of derde (of ..): 1. Hoe lang heb je moeten wachten op de eerste? En op de tweede? 2. Wanneer testte je bij de eerste positief? En wanneer bij de tweede? 3. Voel je verschil tussen de zwangerschappen? Ik vraag me dit af, omdat wij bij de eerste 15 maanden hebben moeten wachten. Toen ik zwanger was testte is 3 dagen voor mijn NOD positief. Nu zijn we 3 maanden bezig, ben ik 2 dagen overtijd, mijn temp is hoog, maar de test vandaag is negatief. Wat zou de kans zijn dat ik nu ineens laat positief test?
Hoi meid, elke zwangerschap is duidelijk anders... Ik heb er 2 achter de rug kort achter elkaar en ik heb ze beiden helemaal anders ervaren... Bij mijn eerste was ik in vlagen misselijk, teste ik na 2 dagen overtijd positief... Bij mijn tweede was ik dagen en zelfs weken aan één stuk misselijk... En teste ik ook 2 dagen na NOD positief... Dus wat dat betreft hetzelfde, maar je kan nooit zwangerschappen vergelijken... Ik ben de laatste dagen weer met vlagen misselijk, 1X onveilig geweest in een blijkbaar héél vruchtbare periode... Dus... afwachten nu! Maar ik ben al misselijk vanaf de dag na mogelijk bevruchting... Ik duim voor jou dat het positief mag zijn! VEEL SUCCES Groetjes, van mij ...
hoi, 1)bij mn eerste was het de tweede ronde raak bij mn tweede was het de eerste ronde raak, dat werd een mk, daarna meteen weer zwanger 2)bij mn eerste testte ik een dag voor nod geloof ik bij de tweede en derde zwangerschap de avond voor nod 3)deze zwangerschap is heel anders dan die van de eerste. ik ben ontzettend misselijk geweest in het begin, bij de eerste bijna niet. heb nu veel meer last van mn rug, al vanaf 8 weken. maar vooral het verschil is denk ik de onzekerheid en dat heeft niets met de zwangerschap te maken, maar met de mk in juni... bij alledrie de zwangerschappen wist ik al bijna meteen na de eisprong dat ik zwanger was (beetje raar, maar was echt zo)... elke zwangerschap is anders, dus het zou best kunnen dat je nu later hcg aanmaakt, dan bij de eerste... ik hoop voor je dat het toch raak is!
bij de eerste 1 jaar over gedaan en week na nod pos getest geen kwalen gehad. bij de tweede 4 maanden over gedaan en ook na een week pas pos getest,,niet zo misselijk geweest bij nummer 3 was het 1 maand,,week over tijd pos getest en wel misselijk geweest met erge diaree. nu nummer 4 11 maanden over gedaan,en 5 dgn voor nod al pos getest,en mega misselijk en lamlendig...tja kan dus alle kanten op,,en geen 1 zwangerschap is voor mij dus hetzelfde geweest grz8)
Bij de eerste was ik in ronde 1 zwanger, bij de 2e de 4e ronde. Ik testte vlgs mij bij beiden 1 dag voor de NOD positief De 2e zw-schap is tot nu toe heel anders; bij de 1e nauwelijks klachten en nu erg veel misselijk en moe geweest (wordt nu minder). Heb ook al snel last van m'n rug en eenbeetje van m'n bekken (bij de 1e was dat rond week 27). Bij de 1e zwschap had ik elke maand bloedverlies. Nu bij de 2e wel bij 4 weken en tot nu toe niet meer.... Valt weinig te vergelijken dus...
1. Hoe lang heb je moeten wachten op de eerste?In ronde 5 was het raak. En op de tweede? Ronde 3 2. Wanneer testte je bij de eerste positief? 1 dag na NOD nagatief, 3 dagen na NOD postief En wanneer bij de tweede? 3 dagen voor NOD 3. Voel je verschil tussen de zwangerschappen? Kan ik me niet meer zo heel goed herinneren, is bijna 6 jaar geleden, ben nu vooral heel moe. Ik hoop niet dat het zo'n zelfde zwangerschap wordt: ik had ontzettend last van mijn bekken en van mijn humeur, ik was echt niet te genieten 8), maar we gaan er vanuit dat het deze keer leuker wordt....
Hoe lang heb je moeten wachten op de eerste? - niet, was een kadootje van de prikpil Wel getest met een week overtijd omdat ik mij raar voelde,maar nega. Pas bij 8,5 week kwamen we er dus achter. En op de tweede? - ruim 1,5 jaar, maar een week voor nod al een posi test. De derde- meteen raak, op nod een posi test. Voel je verschil tussen de zwangerschappen? - duidelijk, de enige overeenkomst is de vermoeidheid en mijn niet zo zonnige humeur
Bij de eerste de eerste ronde zwanger en de tweede de tweede ronde. Ik testte 5 dagen voor NOD positief Ik wist dat ik zwanger was door de vlinders en de kriebels die ik had. Beide keren rond 5 dagen voor NOD.
1. Hoe lang heb je moeten wachten op de eerste? En op de tweede? 1ste 2 maanden 2de 3 maanden 2. Wanneer testte je bij de eerste positief? En wanneer bij de tweede? allebij 4 dagen voor nod 3. Voel je verschil tussen de zwangerschappen? nee niet echt
1e keer was ik in de derde cyclus zwanger geraakt, bij de tweede was het gelijk al raak. Bij de eerste heb ik pas getest toen op de 39e dag van mijn cyclus, omdat ik eerst dacht dat ik gewoon nog wat onregelmatig was en ik voelde me alsof ik elk moment ongesteld kon worden. Wist ik veel dat dat een symtoom was, haha. Bij de tweede heb ik op de dag dat ik ongesteld moest worden getest. Ik voelde me toen al een aantal dagen zo ontzettend zwanger, dat ik heel verbaasd zou zijn geweest als het negatief was. En het was dus positief. De zwangerschappen zelf waren heel verschillend. Eerste keer voelde ik me geweldig, vol energie, vrolijk, ik zag er ook heel goed uit, met glanzend haar, stralende huid en alles. De tweede keer was een doffe ellende. Ik was niet eens zo erg misselijk, maar echt doodmoe, zag eruit als een wrak en voelde me ook zo. Ook psychisch voelde ik me vreselijk, ik kon de hele dag wel huilen, had nergens zin in. De eerste was een jongen, dus ik verwachtte dat de tweede wel een meisje zou zijn, omdat ik me zo anders voelde. Maar nee hoor, ook dit was weer een jongen. Pas na ongeveer 25 weken voelde ik me wat beter en vanaf 33 weken was het weer helemaal niks. Wel jammer, ik had me zo op die tweede zwangerschap verheugd, omdat ik me de eerset keer zo goed had gevoeld en dat viel dus erg tegen.