Ik behoor natuurlijk pro-Nederland te zijn, maar ik vind die kerel (geen idee hoe hij heet. Die met die Amerikaanse) echt een engerd! Mijn nekharen gaan overeind van zijn dominatie en manipulatief gedrag. Van wat ze van hem laten zien zou dit zo ‘an abusive relationship’ kunnen worden.
Ik heb die Nederlander nog niet gezien, maar net even in een vooruitblik en toen kreeg ik al jeuk van 'm. Met zijn "ik wil je vragen nooit meer te drinken." Hallo zeg, mag je dat als volwassen vrouw even lekker zelf uitmaken. Mr. Hipster, met zijn muts
Oh my... Wat een aflevering!!! Die Jessie, beloof je nooit meer te drinken? Ze is 42, wtf! Abby met haar mannen.. Kom op Sean, laat haar met rust, ze wil jou niet.. Antonio, continue naar andere vrouwen kijken.. Serieus ja? Maar even echt, het hoogtepunt was toch wel Paul.. Ik heb medelijden met die jongen. Dingen opbiechten, weglopen en dan de rivier in willen lopen?! En Karine overvallen, wtf.. Zal er bizar uit. Ik ben benieuwd hoeveel stellen zich gaan verloven.
Echt wat een aflevering! Ik vond het wel enorm sneu voor Paul en Karine hoor. Ik vond ze toen ze aan het rolschaatsen waren zo schattig, ze straalde toen wel een verliefdheid uit.
Inderdaad wat een aflevering! Arme darcy, geloof dat ze zonder Jesse gelukkiger gaat zijn. Wat een vent zeg....bah een beetje de wet lezen aan zijn vriendin. En jeetje die paul. Die heeft echt een persoonlijkheidsstoornis ben ik bang. Gezien zijn biecht (zal niet teveel spoilers melden). Wat dat betreft ook wel weer sneu. Maar hij bracht hiermee wel zichzelf en karine in gevaar.
Ik denk dat dit gewoon allemaal in scene is gezet. Die scene van Paul en Karine aan het water wisselen shots zich af waarbij ze haar haar los heeft en waarbij het in een knotje opgestoken zit. Het is dus in ieder geval in 2x opgenomen, kan mij niet voorstellen dat je in zo'n situatie alles dubbel gaat "spelen" om het uit meerdere richtingen goed op beeld te hebben. Ook die biecht van Paul is toch al de hele serie op hetzelfde moment gefilmd, hij heeft steeds dezelfde kleren aan, terwijl hij in de afleveringen zelf altijd die (zelfde) survivalkleding aan heeft. Desalniettemin vermakelijk hoor, maar ik neem het allemaal niet zo serieus...
Ow echt. Is me niet opgevallen van het haar van karine. Maar zal vast een hoop in scène gezet zijn. Zoals bij zoveel series. De ontmoeting met de geliefde in all you need is ook vaak meerdere keren opgenomen. Maar blijft leuk
Was Karine haar telefoon nu niet gestolen in de vorige aflevering? Ze zat begin deze aflevering te appen en bellen Vind het overigens ook heel vreemd dat iemand haar met een machete komt overvallen terwijl er camera's vol op staan om te filmen, moet je echt wel goed gek zijn...
Het viel mij ook op dat ze alweer een telefoon had! Vind die man op de filipijnen zo onnozel overkomen!
Wat een aflevering weer! Ik ben erg benieuwd hoe het met Abby gaat verlopen, volgens mij speelt er echt nog iets tussen haar en Sean.
Dit programma is voor mijn man en mij echt een vorm van leedvermaak... We liggen steeds samen helemaal in een deuk om de vreselijke naïviteit van die mensen. Die man die dat varken niet wilde eten vond ik ook meteen vreselijk respectloos, gebrek aan manieren.
Het was weer een bijzondere aflevering.. Ben ik de enige die zich aan de blikken en het gedrag van Patrick stoort? Zo overdreven, uitsloven.. Ik heb wel het idee dat Karine echt gek is op Paul. En volgende week het huwelijksaanzoek van Jesse. Run Darcy run!!