Hoi ladies, Binnenkort hebben we een feestje met als thema de jaren 90. Maar nu ben ik druk op zoek naar een outfit en accessoires. Ik dacht zelf aan plateau schoenen, een hoge broek met wijd uitlopende pijpen, een afzichtelijk shirt er boven op (ingestopt in m'n broek natuurlijk en evt. met een nog afzichterlijker gilet erover). Maar wat voor accessoires zijn typisch de jaren 90? En wat te doen met m'n haar? Ik zat zelf te denken om de kringloopwinkels in te duiken voor m'n outfit, maar hebben jullie nog tips waar je dit soort kleding kunt halen? Wil het liefst niet tientallen euro's kwijt zijn. En iemand nog andere kledingtips? Thanks!
Hahaha zo'n getoupeerde kuif! Dat was echt heeel in toen. Ik zou zo'n paardenstaarten of knotje vastmaken met een crunchie en dan een pluk aan de voorkant touperen en volspuiten met haarlak.
Jawel joh. Op de middelbare school (jaren 90) hadden we allemaal zo een getoupeerde kuif/lok stijf van de haarlak.
Hahaha een 'Ausie' met een trui er op en Nike Airmax. Dat meisje in New Kids is een iedeaal voorbeeld
nou idd. ik was aankomend puber in de jaren 90 en had een vette kuif hoor, jarenlang. zon ketting met zon peace teken. had ik toen ook. misschien als je eraan kunt komen zon ketting met een housetut eraan
Te grote blouse en dan de voorkant in je broek en de achterkant los. De schouders van je blouse iets naar achteren trekken. Kan helaas ff geen voorbeeld vinden. Hoge spijkerbroek. Kuif van je pony.
nou tot die plateau zolen en broek met wijdere pijpen had ik ook wel. de rest kan ik ook niet zo plaatsen nee. was volgens mij meer naveltruitjes met een bloes er evt overheen of spijkerjasje. en verder aussi's en cavellos en dat soort zaken. nike air max of wat toen bij ons erg vet cool was... oxbow en oneill shirts en truien. wie ze niet had was een loser
Zo'n klaparmband om je arm. Een scrunchy in je haar en een vette kuif touperen. Ketting met speentjes Een naveltruitje of zo'n oversized soort kabeltrui (wil niet discrimineren maar veel van mijn marrokaanse / turkse vriendinnen hadden zo'n trui, ik zelf ook hoor, vond het prachtig). Of een veel te groot fel gekleurd trainingsjasje. Kijk hier eens voor meer inspiratie: Fashionflops uit de jaren 14 fashion trends uit de jaren 90 - Girlscene
Of van die geruite tuinbroeken, dat was ook een tijdlang populair. En dan een naveltruitje eronder. En deze schoenen waren ook helemaal in: Hot or Not: MAG schoenen - Fashionblog - Proud2bme Zoooo lelijk hahaha
Wat jij zegt is meer jaren 80 dan jaren 90 . Ik heb geen idee wat er precies in was in de jaren 90 terwijl het toch 'mijn' jaren waren.