Oh, heb ik de jaren 80 in m'n hoofd? Dan moet ik even switchen. Heb hier al veel goede tips gelezen, thanks! De naveltruitjes waren idd heel jaren 90, maar mijn buik is niet meer zo jaren 90 Iemand nog tips waar ik een outfit kan scoren? Ben marktplaats al aan het afspeuren en straks de kringloopwinkels nog in, maar verder?
Bij de primart en de new Yorker hebben ze ook vaak van die over de top spullen die zo naar de jaren 90 zouden kunnen. Misschien daar kijken en aanvullen met kringloop etc.? Succes
De tattooketting...haha.. Verder korte jasjes, dr martens, heuptasjes.. Oh en vergeet de bomberjack niet
Leuk! Zou eens op Google zoeken om ook wat inspiratie op te doen. Voor kleding inderdaad Primark of New Yorker, en wie weet wat je nog op zolder vindt ? Heb hier nog een Aussie in de kast hangen!
ind wat je beschrijft meer de jaren 80.... Ik denk meteen aan de spice girls. Daar een look van namaken... Hoef niet eens veel te kosten. Of een baggy spijkerbroek met een naveltuitje. Ff op google. jaren 90 outfit intypen en je krijgt een hoop inspiratie.
Housebroek. Een getoupeerde kuif. Blouses. Colbertje met schoudervullingen. Permanent in je haar. Leggings met printjes. Blokhakken. Grote oorbellen. Blauwe mascara. Britney spears rokje,zo'n kort rokje met kniekousen. Gebleekte spijkerbroeken. Broeken met wijde pijpen. LA gear. Trainingspak. Dit is allemaal kleding die ik toen droeg in de jaren 90!!
Hip 90's : google op Gwen Stefani 90's Glimmende trainingsbroek, strak topje of naveltruitje, en een trainingsjasje erop. Eventueel ga je als haar en doe je knotjes in je haar en bindi op je gezicht. Veel plezier.