???????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door noralien, 7 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hallo,

    Ik weet het niet meer :(
    Na mijn miskraam 2 mnd geleden eerst een beetje vage menstruatie gehad. Deze was wel op dag 25 (normale cyclus). Deze maand op dag 17. Dit duurde 2 dgn, daarna alleen nog 2x een nacht een beetje gevloeid. Overdag helemaal niets. Toen nog een paar keer heel licht roze/bruin bloed verloren, maar dit was echt steeds heel kort .
    Nu voel ik me een week al echt zwanger (méér dan bij de vorige zwangerschap). Heb wat krampen in mijn buik, steken in mijn borsten, regelmatig (vooral 's avonds) misselijk, gister best duizelig en héél erg moe.
    Vandaag (dag 26) een test gedaan, deze was negatief. Snap er echt helemaal niets meer van. Kan het zijn dat die bloeding een innestelingsbloeding is geweest en ik toch te vroeg getest heb of houdt mijn lichaam me zo voor de gek??

    :( :( :confused: :( :x

    Groetjes Noralien
     
  2. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Ik denk dat je lichaam nog een beetje van slag is na de miskraam.

    Misschien dat iemand hier op het forum hier meer vanaf weet, succes!
     
  3. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    hoi hoi ,
    Het kan inderdaad zo zijn dat je lichaam nog een beetje ontregeld is na de mk.
    Ik heb zelf in september een mk gehad en heb best nadien nog wel last gehad van de zwangerschaps verschijnselen.
    Heb toen mijn huisarts gebeld en die vertelde dat de verschijnselen vanzelf weg gingen.
    Bij mij zijn de symptomen verdwenen nadat mijn 1e volgende menstruatie kwam.
    Moet er wel bijzeggen dat de menstruatie na een mk best wel eens onregelmatig kan zijn.Ik zelf ben er ook nog niet uit of mijn menstruatie op regel is.
    Maar mochten de verschijnselen toch blijven zal ik toch contact op nemen met de HA en misschien toch op een later tijdstip testen.
    De HA kan je beslist verder helpen.

    groetjes en succes

    janine
     
  4. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi,
    Ik denk ook dat je lichaam wat ontregeld is.
    Heb je een week na je verwachtte menstruatie geen menstruatie gehad, dan zou ik eens een test doen.
    Verder weet ik het effe ook niet.
    Ik wens je verder heel veel suc6 met zwanger raken.
    En hopelijk is het snel raak en zonder miskraam.
    Groetjes Nancy
     
  5. Muis21

    Muis21 Lid

    7 nov 2005
    55
    0
    0
    mijn moeder heeft ook een miskraam gehad in het begin van haar zwangerschap ... maar dat bleek later een 2ling zijn geweest waarvan 1 afgestorven is en 1 blijven zitten toen was ze alsnog zwanger ...

    of zijn het misschien na weeen ???

    groetjes muis
     
  6. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik heb tot 3 weken na de miskraam (Ben trouwens maar 5 wkn zwanger geweest) last gehad van zwangerschapsverschijnselen. Daarna niet meer tot een week geleden. Heb dus ook al een menstruatie gehad. Nu weet ik niet of dit weer een menstruatie was op dag 17 of toch een innestelingsbloeding. Heb daarna pas weer last gekregen van die verschijnselen. Mijn borsten worden alleen maar gevoeliger en de rest wordt ook niet minder.
    Wat betreft evt. een tweeling. Ik heb een vaginale echo gehad waarop te zien was dat er niets meer achter was gebleven. Dat is het dus ook niet.

    Groetjes Noralien
     

Deel Deze Pagina