Zoals de titel al zegt, man en ik zijn in een diep en groot zwart gat gevallen na Game of Thrones. Nu zag ik een tijdje terug voorstukjes van Vikings. Lijkt dat er een beetje op? Iemand anders nog iets leuks? Meidenseries houden wij beiden niet van en echte Amerikaanse humor is ook niet aan ons besteed. Beetje avontuurlijk, hoeft niet waarheidsgetrouw dus fantasy mag best. Goede actie, spannend etc. 'Puntje van je stoel gevoel' dus Ik was dus voornamelijk benieuwd naar die Vikings, of dat nou bij de GoT fans ook in de smaak valt
Wij kijken nu Penny Dreathful Wel anders...maar ook een hele goede serie vind ik. Beetje sensueel...freaky...
Dark Matter is net begonnen. Is een sci fi serie over 6 mensen die zonder herinneringen wakker worden op een ruimteschip. Zijn net 2 afleveringen uit, is wel vermakelijk. Wij zijn bezig met de blacklist, erg spannend. Is een thriller serie, dus niet echt fantasy. Hier 2015 TV Premiere Dates: Your Everything Guide to the Summer Schedule - TV.com vind je alle nieuwe series die deze zomer starten. Misschien zit er wat tussen
Ja dat hebben wij nu dus na The Blacklist.... Heb van Vikings ooit wel eens een aflevering gezien, vond het wel goed
Ik ben bijna helemaal bij met Vikings en het is echt een steengoede serie! Ik heb ook de GoT serie gevolgd (en de aSoIaF serie gelezen )
Ah, ik lees even mee. Doordat we twee weekjes in het buitenland zaten hebben wij gelukkig nog twee afleveringen GoT te gaan, maar daarna moet ik ook weer op zoek .
Het wordt zo nu en dan uitgezonden op Fox. Eerste seizoen is daar twee keer uitgezonden, tweede seizoen hebben ze net de laatste aflevering van uitgezonden, die komt misschien binnenkort nog een keer langs. Maar het is wel leuker om bij 1 te beginnen. Misschien bij de bieb op dvd te leen?
Zijn Outlander, Penny Dreadful, Dark Matter en Sense8 (hoor ik ook soms noemen) op Netflix te kijken?
sense8 is een netflix serie, dus die sowieso. Dark matter is niet op netflix nog. Ik bedacht me nog dat humans misschien ook wat is. Nog niet gezien, maar klonk goed. Gaat over een maatschappij waarin je een huis-android kunt krijgen en wat daarvan de implicaties zijn etc. Humans (TV Series 2015
Game of thrones kijkt mijn man, ik niet bah. Vikings is een echte aanrader! Elk seizoen lijkt nog spannender te worden dan de vorige.. ik kan niet wachten op seizoen 4 die in 2016 uitkomt..
Sense8 slaat werkelijk nergens op! echt een heel domme serie. Na de helft van de 1ste aflevering ermee gekapt
Vikings is inderdaad erg leuk! Kan ook niet wachten op het nieuwe seizoen. Outlander is ook een aanrader. Vind die serie wel lastig in een hokje te plaatsen. De ene keer is het erg zoetsappig, vervolgens is het net of je naar een ander soort film zit te kijken. Aflevering erna weer heel spannend.Ik kon er geen pijl op trekken hahaha. Ze zitten allemaal erg goed in hun rol.
Haha, mn tekst is gecensureerd 😂, vul zelf maar in wat ik met 'een ander soort film' bedoel. (Hint 18+)
Bedankt voor de reacties! Keus is gevallen op Outlander, Humans en Vikings. We krijgen het nu nog drukker dan met GoT haha.