Ik zou wel willen, maar ik kan het niet. Een aantal mensen spreek ik wel praktisch alleen via Facebook, t'is niet perse slecht. Alleen de drang om telkens even te kijken irriteert me wel.
Als je het niet hebt, kan je het ook niet missen. Ik heb dus ook geen facebook en vind dat helemaal prima zo eigenlijk. Waar ik me trouwens wel soms aan irriteer is dat mensen er tegenwoordig maar vanuit gaan dat je facebook hebt. Hoe vaak ik al niet heb gehoord: oh ik zoek je wel even op op facebook hoor! Of bepaalde dingen op internet dat je dan in moet loggen met facebook om verder te gaan of mee te doen oid. Ik weet dat heel veel mensen facebook hebben, maar er is zeker ook nog een groep die het niet heeft.
Helemaal mee eens. Heb ook nooit fb gehad. Als sommige dat horen denken ze weleens dat ik van een andere planeet kom lijkt t wel
Haha ik kan dat niet niet dat ik nou verslaafd ben maar ik vind het wel lekker om at en toe eens lekker te snuffelen.
Als ik zo'n moeite met Facebook had dan had ik het allang verwijderd. Wat een hetze opeens hiertegen. Alsof je een beter mens bent omdat je geen Facebook meer hebt, of nog beter: je het nooit gehad hebt! Kom op, je zit niet aan de heroïne
Niet nodig, voel me niet verslaafd 😃 heb wel een tijdje geleden zo'n 200 "vrienden" verwijderd. Merkte toen ik zwanger was dat iedereen me plots toe wou voegen zodat ze me konden volgen, nooit wat van ze gehoord.. Ze kwamen alleen op mijn profiel om aapjes te kijken. Die heb ik er allemaal weer uit gebonjourd 😃 en profiel compleet afgeschermd
BIj mij dus ook, en er zaten ook nog tussen die contact hadden met mn ex, niet er af gegooid, maar bij instellingen zo gezet dat ze precies hetzelfde zien als mensen die NIET bevriend met me zijn zonder dat ze het doorhebben of melding van krijgen, en zo ook met de mensen die LL spelen ze zien niets bedenk me net dat maar 5 personen mn foto's en co kunnen zien (zelfs familie heb ik afgeschermd, mooi in het gezicht en dan lekker zitten roddelen over foto's van mn kids en co, of erger, ze delen met mensen die er geen *&^ mee te maken hebben ) Owh hoe dat moet, bovenin rechts zit een soort "slotje" klik je op, dan zie je een paar dingen en klik je weer op "meer instellingen weergeven" en dan klik je op het icoontje aan je linkerkant "blokkeren" dan zie je helemaal bovenaan "lijst bewerken" klik je aan, en dan zie je allemaal je "op deze lijst" en waar dit staat klik je aan klik je op vrienden en dan zie je iedereen staan en klik je de mensen die niet mee hoeven te genieten van je foto's en co aan en staan ze op de lijst en dan klik je rechts onderaan voltooien en klaar Zo zien ze hetzelfde als mensen die niet bevriend met je zijn. Maar jij alleen weet dit, zo kun je toch contact houden zonder dat ze je hele hebben en houden weten Enne ik gaat meedoen alleen doe ik mee met een swap dus die dagen haal ik dan in november wel in (om door te geven dat swap verstuurd is, en wat er ontvangen is met foto) Landleven kan me om eerlijk te zijn gestolen worden kost tig daalders en als je bepaalde dingen niet hebt afgerond kun je heel veel dingen niet doen. En ik zit ook al paar weken te twijfelen om het geheel facebook op te zeggen ook, dus die 99 dagen is alvast een goede oefening Ps. mensen jullie weten ook dat ze zomaar je foto's ongevraagd mogen gebruiken, zelfs als deze afgeschermd zijn... denk daar maar eens aan als je weer foto neerzet op fb (daarom komt er geen enkele foto meer van mn kids op fb) Inderdaad ze hebben je telefoonnummer en hebben ze die niet, naja dan zijn ze niet belangrijk in ons leven. en boos worden vanwege niet reageren of niet gezien... als het goed is heb je nog een normaal leven naast online zijn
Ik heb nu een tijdje geen Facebook meer, vind het wel fijn eigenlijk. Mijn man heeft wel Facebook, kijk daar nog wel eens op. Maar kon niet meer tegen de schijnheiligheid van sommige mensen. Dikke relatieproblemen en depressief in het echt, maar wel uberhappy foto's op Facebook plaatsen.. tja.. ik heb er gewoon niet zoveel mee. Ik merk eigenlijk dat ik niets mis. Mensen vertellen nu weer persoonlijk hoe het met ze gaat en dat is best fijn! Nee voor mij geen Facebook meer.
haha, gezien ik dan dakloos zou worden doen we dat maar niet (groot gedeelte van ons inkomen komt binnen via verkoop op facebook)
Nooit facebook gehad en als ik al dat "gezeik" lees wat mensen er van krijgen heb ik het idee dat ik er ook niks aan mis. Het boeit me niets of mensen op de wc zitten, vanavond een biefstukje eten of eindelijk de was opgevouwen hebben. Snap ook niet waarom je dat zelf zou willen delen. Vind je dat dan zo belangrijk dat je dat naar buiten wil brengen? Waarom dan? Ik zal wel te moeilijk denken, aangezien het ontzettend populair is...
Als ik even niks te doen heb dan blader ik wel door Facebook, kijken of er nieuwtjes zijn. Zelf plaats ik misschien 1 keer per maand iets erop en dan is dat eigenlijk alleen een foto van de kids ofzo. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik door de berichten over 'ik ga nu de was ophangen' of iets dergelijks wel doorheen scrol, dat vind ik echt onnuttige info en daar kan ik me dan ook wel aan storen. Maar foto's vind ik altijd wel leuk om te kijken.