Nog nooit facebook gehad en dat wil ik graag zo houden. Als ik wil weten hoe het met iemand is dan bel ik of ga ik op bezoek. Hééél ouderwets ben ik .
Ik zou het wel kunnen denk ik hoor. Alleen heb ik ook een werk fb en die is beter van niet om 99 dagen te laten voor wat ie is..!
ik ben net zo ouderwets. Maar ik kan je vertellen dat het je leven een stuk leuker en de contacten veel diepgaander maakt. Als ik links en rechts van mensen hoor wat die en die gedaan hebben vandaag....Denk ik: ja, en??? Ik heb niets met ze dus boeit het me ook niet.
Zelfde gedachte. Ik besteed deze tijd liever aan mijn echte vrienden dan om van mijn 200 'vrienden' op facebook te lezen wat ze die avond gegeten hebben.
Dit is dag 2. Gistermiddag vond k t ff moeilijk omdat je het zo gewend bent om ff te kijken.. maar opzich gaat het me nu wel goed af
Voor mij zou het ook niet verkeerd zijn om te doen, ik spendeer veel te veel tijd op fb.. je hebt me aan het denken gezet
Pfoe ik kijk nog meer op ZP dan op Facebook. Dan zou ik de uitdaging #99dagenzonderzp moeten doen, en daar ben ik nog niet aan toe
I did it heb net ff op fb gezet dat ik er een tijdje uit ga. Vanavond ga ik mij account deactiveren ik ben benieuwd of er iets veranderd voor mij
Heb je je profiel foto en zo ook veranderd? Op die site die ik er op had gezet stondhet sstappenplan. Haha.
Ik heb alle foto's verwijderd en mijn account gedeactiveerd ik kijk over 99 dagen of ik mn hele account echt verwijder
Oops, zie nu je link pas haha. Heb het gelijk rigoureus aangepakt en alles er af gehaald..na ja, we zien het over 99 dagen wel
Als ik nog in NL had gewoond ja, dan had ik het waarschijnlijk allang verwijderd. Ben fb ook pas echt gaan gebruiken toen ik in het buitenland gaat wonen om makkelijker contact te hebben met vrinden en familie. Dus ik pas
T is toch wel ff wennen hoor maar ik moet er nu voor waken dat ik nu niet de godganse dag hier op zp bezig ben