Ik heb laatst, toen Giel van 3FM bezig was met zijn recordpoging radio maken, een week geen Facebook gecheckt. Heb toen de app gedelete en er echt een week niets mee gedaan. Het was wel lekker hoor! Wilde na die week toch ook echt minderen..... Maar dat is weer verdomde lastig. Wel heb ik mijn vriendenlijst enorm opgeschoond. Had er 75 (waarvan er 50 nooit reageerden, terwijl dat toch kennissen zijn), nu heb ik er nog 30. Dat voelt al veel lekkerder. Minder rotzooi in mijn timeline en geen 'gluurders' meer. Succes in je missie, TS. Misschien doe ik het binnenkort ook wel weer .
Haha het is ook best lekker rustig. En je hebt altyd van die mensen met die oh ik ben zo gelukkig fotos terwijl ze kats in de shit zitten. Zoo fake.
Yep, herkenbaar, ookal postte ik zelf ook bijna alleen maar leuke dingen. Maar echt gillen dat ik zoooo gelukkig was doe ik nooit. Hoe harder iemand dat roept, hoe minder waar het vaak is ben nu ook hayday aan het verwijderen, meteen al die stomme spellekes er uit aan t gooien, die ook niet werken zonder fb blijkt wel za wel ff n paar dagen wennen zijn voor me, maar komt goed
Haha.. ik hoor nu allemaal... heb je dit gelezen op facebook? Heb je dat gelezen bop facebook 😁
Hahah, gelukkig nog niet gehoord heb wel mijn hele keuken van boven tot onder staan poetsen, moet toch wat nu
Ik werk via Facebook dus zou 100 dagen geen inkomsten betekenen, ik denk wel dat het veel rust zou geven geen facebook maar mensen zonder facebook vind ik wel hopeloos ouderwets, beetje met je tijd meegaan, het KAN een superleuk medium zijn als je er goed mee omgaat.
Ik zat echt veel te veel op fb, dat merk ik nu al na 1 dag..het is voor mij wel ff goed, n break. Maar denk wel dat mijn wereld behoorlijk klein gaat worden zo
lol, dat sommigen van jullie ZP als vervanger voor FB zijn gaan gebruiken. Dat is toch gewoon het ene inruilen voor het ander? Ik gebruik allemaal en allemaal ook niet. Ligt er maar net aan waar ik zin in heb. Ik ben een computerjunkie and loving it. En overigens ga ik ook gewoon de deur uit met vrienden in reallife en zo. Buiten zijn de graphics allemaal nét even een stuk beter.
Ik snap al dat negatieve gedoe niet, natuurlijk heb ik ook weleens dat ik iets lees dat ik denk hmm lekker belangrijk maar daar doe ik dan niets mee, ik heb leuke contacten op FB en maak ook hele leuke contacten ja zullen het vrienden voor het leven worden misschien niet, maar heb via internet mensen leren kennen waar ik meer aan had dat sommige real life mensen in mijn leven.. En daarnaast zie ik het net een beetje als de krant lezen; daar staan ook onzindingen in, die lees ik niet, maar ik lees serieuze dingen, grappige dingen en leg het daarna weg.. Wat ik wel vind is vooral de telefoon app dat deze erg verslavend werkt, je wilt toch stiekem steeds kijken (en waarnaar eigenlijk haha) maar goed ik zit op op instagram, twitter (nog meer onzin haha) ik vind wel leuk om familie die wat verder weg vind zo te volgen en hun kindjes te zien opgroeien..
@onlyymariellee, hoe bevalt het je nu na een paar dagen? Gaat het je lukken denk je? Ik merk dat ik het eigenlijk heel moeilijk vind Ik zei al tegen mijn man dat ik het wss niet ga volhouden zo lang, ben echt een zwakkeling
Ja, maar als je iets verdrietigs post zitten mensen daar ook niet op te wachten. 'Kop op', 'Niet zo negatief joh!' en 'Wees blij met wat je wel hebt'. En op die opmerkingen zit IK dan weer niet te wachten. Dus nee, bij mij verschijnen er inderdaad alleen foto's van de kleine, fijne momenten die het doen lijken alsof het heel goed gaat.