He meiden, hier mij verhaal. 2 okt spiraal eruit. Meteen ongesteld 29ste dag opnieuw ongesteld 30 nov zwanger. 8 dec begon ik te bloeden en uiteindelijk werd dat een vroegmiskraam. Daarna een cyclus van: 32-35 Nu had ik maandag een test van sensitest gedaan, omdat ik dacht dat het weleens raak kon zijn, negatief! Gister sex gehad en na de sex roze afscheiding ik dacht weer een maand verloren terwijl we deze maand echt zo goed geklust hadden. Vanochtend toen bleek dat het bloeden toch niet doorgezet was toch een test gedaan van kruidvat 2v5 En..... zie ik het alleen ???
Ohh meiden, wat tof dat jullie me bevestiging geven!!! Ik kan het niet geloven. Weten jullie op hoeveel dpo ik zou zitten? 1 maart positieve ovulatie test dag 17 En vandaag dag 30 van mij cyclus. Ben ik dan 11 dpo @Maddie heb jij in dec ook geen miskraam gehad? Volgends mij hebben wij toen lang berichten gestuurd, omdat jou testen niet lichter werden? Hoe is het nu met je x
1 maart posi ovu = 3 maart uiterlijk je eisprong en dus idd vandaag 11 dpo Gefeliciteerd!! Ps hier iets duidelijker gemaakt voor je
Ik zie m hoor op al je testen, gefeliciteerd!! Je bent vandaag waarschijnlijk 11 dpo, komende zaterdag 4 weken zwanger (gezien je ovutest heb je je eisprong op 2 of 3 maart gehad en gezien de kleur van het streepje denk ik dat je eerder 11 dpo bent dan 12).