Wat vinden jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Friesin, 29 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Hallo dames,

vanochtend vroeg om 03.15 een test gedaan. Na 2-3 minuten, weg gelegd, want hij bleef wit.

Klein uurtje later nog een keer gekeken en toen kwam ik dit tegen.

Het zou een in droger kunnen zijn en het zou kunnen zijn dat hij op mijn eiersprong reageert. Mijn vorige cyclus duurde 25 dagen, maar dat is geen houvast, omdat ik nog maar 3 keer ongesteld ben geweest na mijn bevalling!

Ziet dit er positief uit? Kan ik zwanger zijn?

Bijgevoegde bestanden:

2. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Zal straks als het goed licht is buiten nog een foto maken van de test en uploaden!

Misschien zien jullie het streepje dan duidelijker!

3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Ik zie wel een streepje, maar wel lastig om te zeggen of dit positief is omdat je de test wel ver buiten afleestijd hebt bekeken. Morgen of overmorgen nog eens testen?

4. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Was van plan om zaterdag weer te gaan testen!

Bedankt voor je reactie😊

5. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Misschien is deze ietsje beter!

6. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Istie:

Bijgevoegde bestanden:

7. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ai, kwaliteit is zo slecht..

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.927
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie iets vaags maar het kan ver buiten de afleestijd zijn verschenen en dan is hij negatief.
    Ik zou hem dus ook als negatief beschouwen en even een nieuwe test doen en die aflezen na 5 minuten.

Op de hoeveelste cyclusdag zit je nu?

9. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Idd, officieel gezien is hij dan negatief!

Ik zit nu op cyclus dag 33!

Geen idee wanneer mijn eisprong geweest is. Aangezien er een hele kleine kans is dat we "spontaan" zwanger kunnen raken, ben ik daar niet mee bezig.

Het is zo jammer dat de kwaliteit van de foto een stuk minder wordt door het uploaden. Hij is namelijk best duidelijk en roze!

Heb op het moment geen test liggen! Maar moet nog boodschappen doen😉

10. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Officieel is hij idd negatief. Een echt positieve test geeft binnen de 5 min een streep.

Al vind ik wel dat kv lang nodig heeft om op te drogen. Positieve testen worden na die 5 minuten ook steeds donkerder.

Het zou nog echt heeeeel pril kunnen zijn als je zegt dat hij wel echt roze is.
    Kom je maar op 1 manier achter en dat is over 2 dagen weer testen met dezelfde test. Dan moet hij opgelopen zijn.

Spannend hoor!

11. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Zeker spannend!

Maar ik houd een MEGA slag om de arm😊

Ik zal jullie op de hoogte houden! Bedankt voor jullie reacties😄

12. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Veel mensen zeggen dat het negatief is en eigenlijk is dat ook zo buiten de afleestijd maar ik begon ook zo. Na een uur kreeg ik een tuurstreepje. De keren dat ik niet zwanger was gaf die ook na afleestijd geen streepje. Bijna een week later gaf die pas een streepje binnen de afleestijd dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben. Succes!

13. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik heb dit idd ook nog nooit mee gemaakt met alle voorgaande testen, maar voor alles is een eerste keer😉

Enige wat ik kan doen is afwachten😁

14. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik heb nooit indrogers gehad met kruidvat testen.Bij mij bleven ze echt spierwit.

Overmorgen zou ik nog eens testen.

15. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik lijk ook wel iets te zien. HUP naar de winkel testen kopen! Ben benieuwd naar je volgende test. Spannend zeg! Ze zeggen wel dat je na je bevalling heel vruchtbaar bent...maar of het ook zo is...

16. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    @Friesin, ik zie helaas geen streepje sorry, maar je twijfelt zou ik het over een paar dagen (zaterdag prima, als je zwanger bent dan is je HCG weer een stuk hoger) Maar het zou natuurlijk een heel mooi cadeautje zijn als jullie nu op deze manier zwanger mogen raken. Wonderen zijn de wereld nog niet uit...

17. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Ik zie wel een roze streepje en ik weet dat die moeilijk te fotograferen zijn in het begin, bij jou is die waarschijnlijk nog duidelijker. Bij mij droogt de kruidvattest ook langzaam op hoor, wel binnen de 5 minuten een streep, maar ook na de 5 minuten kleurt die donkerder. Ik duim voor je !

18. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik zie een licht roze streepje. Kan het nog hcg zijn van de vorige zwangerschap? Edit: te snel gelezen. Waarschijnlijk niet want dan zou je ook geen menstruatie krijgen. Ik zou zeker van de week nog een test doen. Spannend!

19. Floorriieejj

Floorriieejj Actief lid

25 mei 2016
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie ook heel licht een streepje hoor! Van mij was dit ook zo met mijn clearblue test (geen digitale). Eerst zag ik helemaal niets, maar ongeveer een halfuur later zag ik toch een lichte streep. Had hem toen ook als negatief beschouwd, maar achteraf gezien was hij dus toch gewoon positief!

20. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Haha, nee idd niet van mijn vorige zwangerschap!

Deel Deze Pagina