Hallo dames, vanochtend vroeg om 03.15 een test gedaan. Na 2-3 minuten, weg gelegd, want hij bleef wit. Klein uurtje later nog een keer gekeken en toen kwam ik dit tegen. Het zou een in droger kunnen zijn en het zou kunnen zijn dat hij op mijn eiersprong reageert. Mijn vorige cyclus duurde 25 dagen, maar dat is geen houvast, omdat ik nog maar 3 keer ongesteld ben geweest na mijn bevalling! Ziet dit er positief uit? Kan ik zwanger zijn?
Zal straks als het goed licht is buiten nog een foto maken van de test en uploaden! Misschien zien jullie het streepje dan duidelijker!
Ik zie wel een streepje, maar wel lastig om te zeggen of dit positief is omdat je de test wel ver buiten afleestijd hebt bekeken. Morgen of overmorgen nog eens testen?
Ik zie iets vaags maar het kan ver buiten de afleestijd zijn verschenen en dan is hij negatief. Ik zou hem dus ook als negatief beschouwen en even een nieuwe test doen en die aflezen na 5 minuten. Op de hoeveelste cyclusdag zit je nu?
Idd, officieel gezien is hij dan negatief! Ik zit nu op cyclus dag 33! Geen idee wanneer mijn eisprong geweest is. Aangezien er een hele kleine kans is dat we "spontaan" zwanger kunnen raken, ben ik daar niet mee bezig. Het is zo jammer dat de kwaliteit van de foto een stuk minder wordt door het uploaden. Hij is namelijk best duidelijk en roze! Heb op het moment geen test liggen! Maar moet nog boodschappen doen😉
Officieel is hij idd negatief. Een echt positieve test geeft binnen de 5 min een streep. Al vind ik wel dat kv lang nodig heeft om op te drogen. Positieve testen worden na die 5 minuten ook steeds donkerder. Het zou nog echt heeeeel pril kunnen zijn als je zegt dat hij wel echt roze is. Kom je maar op 1 manier achter en dat is over 2 dagen weer testen met dezelfde test. Dan moet hij opgelopen zijn. Spannend hoor!
Zeker spannend! Maar ik houd een MEGA slag om de arm😊 Ik zal jullie op de hoogte houden! Bedankt voor jullie reacties😄
Veel mensen zeggen dat het negatief is en eigenlijk is dat ook zo buiten de afleestijd maar ik begon ook zo. Na een uur kreeg ik een tuurstreepje. De keren dat ik niet zwanger was gaf die ook na afleestijd geen streepje. Bijna een week later gaf die pas een streepje binnen de afleestijd dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben. Succes!
Ik heb dit idd ook nog nooit mee gemaakt met alle voorgaande testen, maar voor alles is een eerste keer😉 Enige wat ik kan doen is afwachten😁
Ik heb nooit indrogers gehad met kruidvat testen.Bij mij bleven ze echt spierwit. Overmorgen zou ik nog eens testen.
Ik lijk ook wel iets te zien. HUP naar de winkel testen kopen! Ben benieuwd naar je volgende test. Spannend zeg! Ze zeggen wel dat je na je bevalling heel vruchtbaar bent...maar of het ook zo is...
@Friesin, ik zie helaas geen streepje sorry, maar je twijfelt zou ik het over een paar dagen (zaterdag prima, als je zwanger bent dan is je HCG weer een stuk hoger) Maar het zou natuurlijk een heel mooi cadeautje zijn als jullie nu op deze manier zwanger mogen raken. Wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Ik zie wel een roze streepje en ik weet dat die moeilijk te fotograferen zijn in het begin, bij jou is die waarschijnlijk nog duidelijker. Bij mij droogt de kruidvattest ook langzaam op hoor, wel binnen de 5 minuten een streep, maar ook na de 5 minuten kleurt die donkerder. Ik duim voor je !
Ik zie een licht roze streepje. Kan het nog hcg zijn van de vorige zwangerschap? Edit: te snel gelezen. Waarschijnlijk niet want dan zou je ook geen menstruatie krijgen. Ik zou zeker van de week nog een test doen. Spannend!
Ik zie ook heel licht een streepje hoor! Van mij was dit ook zo met mijn clearblue test (geen digitale). Eerst zag ik helemaal niets, maar ongeveer een halfuur later zag ik toch een lichte streep. Had hem toen ook als negatief beschouwd, maar achteraf gezien was hij dus toch gewoon positief!