Hi Meiden! Ik heb vanmiddag rond 13:00 na het plassen bij afvegen wat rode afscheiding gespot. Temp was vanmorgen nog wel hoog, zie kaartje! Sinds vanmiddag ook een apart gevoel in m'n buik, soort verliefd/vlinders in de buik gevoel heel apart hahaha... Iemand die ook op 9DPO rode afscheiding gehad heeft en nu zwanger is ? De hoop is groot haha maar goed meer dan afwachten kunnen we niet he hihi.. Is er sowieso iets af te lezen aan mijn temp kaartje door ervaren ff meiden?
Ik heb geen bloed gehad tussendoor, maar herken je gevoel van kriebels in de buik wel. Had ik de laatste ronde een dag of 4-5 voor nod ook. Ennnn toen was het dus raak!
Ik heb op 9dpo ook wat bloedverlies gehad, maar wel met een tem dip. omdat ik een korte lf heb dacht ik dat ik ongesteld was geworden. Dagen daarna ook gewoon bloedverlies gehad zoals bij menstruatie. Na de dip vond ik het raar dat ik al 3 dagen een hoge temp had tijdens mijn menstruatie, voor de zekerheid n test gedaan en die was positief. Heb in total 8dgn bloedverlies gehad, meer dan bij een normale menstruatie. Heel raar! Hopelijk voor jou is het een innestelingsbloeding en geen beginnende menstruatie.
Dankjulliewel meiden! Grappig om te lezen dat zo'n verliefd gevoel bij meerdere dames gevoeld is.. En dat het bij jullie toen ook raak was. Ik hoop uiteraard dat dit bij mij ook aanhoud en ik uiteindelijk positief test.. Ik dacht dat ik tijdens m'n temp daling wellicht innesteling gehad zou hebben, voelde toen ook wat krampjes.. Maar was pas op 5 en 6 DPO toen. Volgens FF zit ik morgen ochtend op 10DPO dus als m'n temp morgen ochtend hoog is doe ik denk ik een Kruidvat 2v5 testje.. Al is dit waarschijnlijk nog te vroeg.. Ik herken het bloeden niet van eerdere rondes.. Heb ook voor het eerst een ovulatie bloeding gehad op 6 mei dus ook dat was nieuw.. Net ook even getempt, totaal zinloos denk ik haha maar tempde 37,9 best hoog maar nogmaals zegt helemaal niks op dit tijdstip haha Dank voor jullie reacties en voor de zwangeren succes! Ik wacht het rustig af
Misschien is je bloedverlies wel van een innesteling. Die had ik ook op 9 dpo, gezien m'n temp dip toen. Overigens testen ik toen pas op dpo 13 voor het eerste positief. De kans is dus best groot dat je zwangerschapstest negatief is morgen. Na de innesteling maak je pas hcg aan. Dus nog een paar dagen geduld
Dankjewel voor je reactie! Hihi misschien dan inderdaad nog even wachten met testen.. Probeer me in te houden
Je temp zegt meestal al genoeg vóórdat je gaat testen. Het blijft in ieder geval nog netjes hoog. Vaak als het nog een keer omhoog gaat (met zo'n 0,3C) is dat een soort extra bevestiging dat het goed zit . Wat betreft de bloeding herken ik het niet. Ik had hele erge ongikrampen een paar dagen voor mijn nod.
That's true! Zolang temp hoog blijft en de rode duivels niet op komen dagen is er hoop hihi! Moest net niezen had wel een enorme steek rechts bij m'n heup.. Maar nu ga ik overal op letten haha dat moet ik niet gaan doen
Je weet dat je het niet moet doen net als met testen.. Maar das heeeel lastig 😉 Ik voelde gister ook een steek en toen dacht ik, zou het? Haha erg he. Hier vanochtend ook omlaag met temp dus hoop morgen weer een hoge temp. Dan heb ik ook misschien een innestelingsdip gehad. Zit nu op 7 dpo als t goed is
Ja vreselijk dat afwachten haha.. Bij alles wat je voelt zoek je het in de richting van een zwangerschap omdat we het zo graag willen.. Tempdip op 7DPO zou heel goed kunnen lees ik overal, benieuwd wat je temp morgen ochtend doet! Dat wachtbankje is zo frustrerend haha..