Hoe was je temp vanmorgen ? Bij mij is deze nog wel hoog, heb alleen nog wel wat roze / bruin verlies met afvegen.. Al is dat al zo sinds m'n eisprong ... Heb totaal geen klachten van menstruatie, alleen soms wat steekjes maar dat is ook al sinds eisprong zo. Vorige maand ging m'n temp op 11DPO naar 36,9 en kwam m'n menstruatie door.. Dit was m'n kaartje vorige maand van FF, deze maand ziet hij er wel anders uit maar goed dat zegt niks helaas.. Benieuwd hoe het bij jou is!
Hi! Ja ik had me gewenste temp vanochtend 37.0, verder niks spannends te melden Als je op m'n banner klikt kan je me kaartje zien. Ja elke cyclus zal je kaartje er anders uitzien. Het gaat een beetje om de grote lijnen. 11 dpo vorige maand ongesteld? Dan heb je een korte lf! Is dat elke maand of was dat alleen toen? In dat geval zou je nu al kunnen testen toch?
Goed teken dat hij weer omhoog is! Ik heb vorige maand voor het eerst echt goed mn temp bijgehouden dus hoe het daarvoor was weet ik niet helemaal.. Mn bruine verlies wordt nu al meer en het word rood van kleur, denk dus echt dat ik me op moet gaan maken voor een nieuwe ronde:x
Oh nee.. Balen! Maar je weet nu wel dat je lf maar 11 dagen is ipv 14 Succes volgende rond meis! Knuffel
Dankjewel! Ik snap er alleen niks meer van heb de rest van de middag geen bloed of bruin slijm meer gezien.. Vreemd lijf heb ik haha. Maar eens kijken wat temp morgen ochtend doet..
Wacht even af hoe het morgen verloopt qua temperatuur en of ik nog ga vloeien ja of nee.. Ergens denk ik dat het een nieuwe ronde wordt, bloed kan niet goed zijn dus wacht eventjes af hoe het gaat lopen.. Anders dinsdag ochtend testje doen! Wanneer ga jij testen?
Heb gisteravond testen besteld die zullen morgen wel binnenkomen. Dan kan ik op z'n vroegst 10 dpo testen, dat is dinsdag maar hopelijk kan ik het uitstellen.
Je zit nog mooi hoog met je temp! Hier vanochtend niet getempt. En de testen zijn vandaag niet binnen gekomen, dat is pas morgenmiddag.. Dus op z'n vroegst woensdagochtend
Hi! Temp is nog wel oke maar wel bloedverlies dus toch echt menstruatie denk ik hoor.. Helaas Oeh jij moet nog een dagje extra wachten met testen, ben benieuwd!
Ahh nee zie dat je temp omlaag is gegaan en je toch een nieuwe cyclus bent begonnen. Succes komende maand!