Goedemiddag allemaal, Het is een tijdje geleden dat ik op dit forum heb gezeten omdat ik dacht dat ik zo teveel bezig zou zijn met zwanger worden. Nu heb ik echter wel een probleem dat ik wil bespreken omdat ik het even niet meer weet. Ik zit inmiddels op cyclusdag 68 en ben nog niet ongesteld. Ik heb twee weken na mijn laatste menstruatie wel pijn/kramp gehad welke ik altijd krijg rond mijn eisprong maar ik word maar niet ongesteld. Afgelopen zaterdag heb ik de laatste van de in totaal 3 testen gedaan en deze was wederom negatief. Ik voel wel vanalles, grotere en pijlijke (met vlagen) borsten met zichtbare aders en mijn tepels zijn wat donkerder, bijna elke dag buikkramp in de ochtend, moe, hoofpijnen, vaker plassen.. ben alleen niet misselijk. Mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben maar de testen dus niet. Zou het een schijnzwangerschap zijn? Mijn vraag: heeft iemand van jullie zoiets meegemaakt? En dan bedoel ik, echt ver overtijd en toch zwanger. Wat heb je toen gedaan? Ik twijfel tussen evt bloedafname of een echo in het ziekenhuis (zijn we eerder geweest) maar ik ben bang dat ze me niet serieus nemen en zo weer naar huis sturen. Jullie helpen enorm door te reageren! Ben heel benieuwd! Bedankt alvast allemaal!
Hoi SowNice, Ik zit met precies hetzelfde probleem. Ik zit nu op dag 80 terwijl ik de afgelopen 6 maanden om de 40 dagen ongesteld werd (ook te lang). Wss heb ik PCOS. woensdag eerste afspraak met de fertiliteit dus ben benieuwd!! heb ook al heel wat testjes versleten, maar ik denk dat omdat we iets graag willen ons lichaam ons voor de gek houd. Groetjes
Hoi Chell3! Daar ben ik ook bang voor. Om uitsluitsel te krijgen, krijg ik vandaag een echo. Hoe is jouw afspraak verlopen? Groetjes Sownice
Hoi SowNice, Ik kreeg weer allerlei onderzoeken waaronder een echo en daaruit bleek wel degelijk dat ik PCOS heb. Zit nu op dag 83 en ben bezig met een kuur provera. Deze slik ik tot zondag en dan 3 tot 7 dagen later zou ik ongesteld moeten worden. Op de derde dag van de menstruatie moet ik bloed prikken en een week later voor de uitslagen terug naar de arts. Mijn vriend heeft ook zijn zaad moeten laten controleren en krijgt daar volgende week de uitslag van. laat je even weten hoe de echo is gegaan?