Hallo, Ik zit nu 9 dpo en had net echt een flinke dot wit/doorzichtig slijm.. Herkent iemand dit? heb dit echt nog nooit gehad
ik zou het ook niet weten, kben wel benieuwd... heb hier ook normaal verlies maar met witte kleine slijmpjes in. We zullen zien é, groetjes
Dit zijn mijn ovu testen van de afgelopen 2 dagen.. daarvoor niet getest.. want dacht dat ik hem al had gehad
komt mij bekend voor toen ik de vorige keer zwanger was had ik ook zo een dik wit siert slijm verloren en een paar dagen later positieve test in handen. dus ik hoop het ook voor jouw.
@kelly: ja het was rekbaar zeg maar maar echt veel en niet echt zoals normaal bij m,n ei.. ik hoop het zelf ook
@Maybe3: ik heb niet aangeraakt dus ik weet niet of het rekbaar is het was in de toilet gevallen dus ik zag daar echt een dik wit sliert slijm.(sorry voor ranzig praatje).
Dit was een van mijn eerste zwangerschaps verschijnselen. Vruchtbaar slijm waar geen einde aan kwam. Normaal was het hoogstens 3 dagen en ik heb het nu al weken. Ik duim voor je!
@chaii: ja eerst was het gewoon dik en wit en nu word het weer doorzichtig en net gwn echt een soort van mini slijmprop die je normaal eind van je zwangerschap heb
mijn fout 3e ronde ik had het daarvoor en bij mijn 1e ook nooit gehad, bij mij is het dus helaas geen goed teken
Nou spannend dus, tegenstrijdige verhalen... Even afwachten dus.. maar ik hoop voor je dat het positief uitpakt natuurlijk.
Ik heb gelezen dat je inderdaad zulk wit/doorzichtig slijm kunt hebben.. Ook dat het rekbaar is, maar t is ook een beetje plakkerig. Daarin verschilt het van 'vruchtbaar' slijm. Dat schijnt dus wel een teken van zwangerschap te zijn! Wanneer ga je testen? Ben erg benieuwd!
Als ik dit lees... kriebelt het bij me in de keel... heb ik ook last van sinds deze ochtend... Maar ja op den duur zie je zelfs in een scheetje een symptoom haha...