zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sini88, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sini88

sini88 Lid

22 mei 2012
    38
    6
    8
    heey, ik slik al 2 jaar de anticonceptiepil, maar die drie weken waren voorbij om ongesteld te worden, dat was op een vrijdag. nu heb ik op zondag onveilige seks gehad, hierna heb ik binnen 12 uur een morning afterpil geslikt. vandaag is de dag dat ik eigenlijk ongesteld moet worden, maar dat is er nog niet. dus mijn vraag is of ik nu zwanger kon worden of niet??

2. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    waarom doe je geen test dan weet je het meteen

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    inderdaad even testen,
    want als ik je verhaal zo lees is het wel mogelijk denk ik, als je die zondag niet beschermd was en de m.a. pil heeft niet gewerkt.

even testen

4. sini88

sini88 Lid

22 mei 2012
    38
    6
    8
    wanneer kan ik dan een zwangerschapstest doen? en moet dit dan smorgens of kan dat de hele dag ?

5. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    het beste is sochtens maar als je echt zwanger blijkt te zijn dan maak het niet uit het gaat om de hcg

6. sini88

sini88 Lid

22 mei 2012
    38
    6
    8
    maar kan ik dat vandaag al doen ?

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Je kunt onmogenlijk binnen 3dg zwanger raken.
    Als je 20-5 sex hebt gehad en je NOD is 22-5 ben je NIET zwanger!!

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Als jij gewoon de pil slikt en je zit nu in de pauze week dan kan je niet zwanger raken, je bent dan al beschermd.
    Als je ook nog eens een morning after pil gehad hebt is de kans al helemaal klein.

Je menstruatie kan altijd later komen, ook met de pil. En soms ook helemaal niet. En dat maakt ook niets uit, je hebt immers geen echte menstruatie, maar een neppe, met de pil.
    Je hebt immers geen eisprong als je de pil slikt.

Succes.

9. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik heb toen ik aan de pil was zovaak een paar dagen overtijd geweest, en ook helemaal in paniek maar als je dan eens rationeel nadenkt:

- als je geen pil bent vergeten nemen (belangrijk natuurlijk!)
    - als je een morning-after pil neemt
    - als je zo dicht tegenaan het einde van je strip onveilig vrijt

dan kun je eigenlijk onmogelijk zwanger zijn.

Hoe meer je je nu stresst hierin, hoe groter de kans dat je menstruatie nog langer op zich laat wachten.
    Ik denk dat iedereen op het forum wel kan zeggen: neen jij bent niet zwanger

Als jij dat wil kun je een test kopen en nagaan of je al dan niet zwanger bent. Je hebt verschillende testen hé, je kunt die 2v5 van het kruidvat kopen (die zijn die met een pipetje) of je kunt de 2v10 kopen van het kruidvat (maar dat zijn ondingen!), of je kunt voor het gemak meteen één kopen van clearblue digitaal, geeft meteen zekerheid maar is wel prijzig (bij ons kosten die krengen € 18,00).

Als jij dat wil kun je nu meteen testen, maar je kunt morgenochtend testen, of beide, waar jij je het beste bij voelt.

Maar nogmaals meid, het zou me héél sterk verwonderen mocht je zwanger blijken, dat is haast onmogelijk

Deel Deze Pagina