Ik ben van nature erg ongeduldig en vandaag op 9dpo dacht ik na thuiskomst van mijn werk : 'laat ik eens een test doen'. De uitkomst daarvan had ik niet helemaal verwacht. Ik vind de test streep al erg donker voor 9dpo. Wat kan dit betekenen? Ik ben trouwens zeker van mijn ei
Gefeliciteerd! Jaloers op zo'n test! Misschien een vroege innesteling of snelle hcg aanmaak. Super duidelijk inderdaad!
Wauw! Die is inderdaad donker voor 9 dpo. Kan inderdaad alleen een snelle innesteling, snelle aanmaak of een tweeling (of drie of vier ! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Had bij m'n eerste zwangerschap ook zo vroeg al zo'n donkere test, hoeft dus niet direct een meerling te betekenen
Om het even toch, denk ik? Plus dat er nog geen 12 uur tussen je testen zit; oploop ga je dan sowieso niet of nauwelijks kunnen zien Heb je een foto van je testen naast elkaar?
De gelige test is van gisteren. Ik had ook niet verwacht dat de test donkerder zou zijn maar zeker niet lichter. Dat maakt me onzeker. Ik wil vanavond opnieuw testen om te zien of de test weer gelijk is aan die van gisteren. En dan om de dag testen.
Juist meer geconcentreerd denk ik. Ik heb nu met ochtendurine getest en gister aan het eind van de middag.
Dat zegt niks hoor meid, ik testte in de middag na 3u niet drinken en plassen veeel donkerder dan in de ochtend