Ja ik heb vanmorgen getest, helaas weer een hele vage tuurstreep bijna niet te zien. Dus ik ga er vanuit dat ik morgen of zaterdag ongesteld word.
Nee meid. Vanmorgen wat rood geveegd en best wel wat krampen dus denk dat ik eerder ongesteld ga worden . En jij??
Nee ik ook niet, ook alle tekenen dat mijn menstruatie vandaag komt helaas.. op naar de volgende ronde
Helaas wel he! Het is weer elke maand een teleurstelling. We moeten maar hoop houden dat het eens raak zal zijn.
Ja inderdaad.. Ben nog niet eens zo lang bezig en vind de teleurstelling nu al moeilijk.. Heb tot nu toe nog geen rood bloedverlies gehad en merk dat ik daardoor toch hoop blijf houden ondanks de negatieve test gister stom he? Hoop dat mijn menstruatie gewoon snel doorzet nu
Hier ook precies hetzelfde, heel minimaal nog. Probeer alleen niet te veel te hopen en toch tegen beter weten in blijf ik hoop houden
Nee ik ga morgen niet testen.. tenzij ik vanacht en morgen ochtend echt helemaal geen bloed verlies maar dat lijkt me sterk.. het zou namelijk zomaar kunnen dat ik anders morgen echt ongesteld wordt. Moet zeggen dat het bruin verlies nu ook wel iets meer is geworden, meestal is dat toch wel een voorbode op de menstruatie. Dus als er nou echt niks doorzet test ik zondag En jij?
Ik zal wel testen morgen als mijn temperatuur nog steeds hoog is . Had een temperatuur van 37 en nu al twee dagen 36.9. Dus hangt echt van mijn temperatuur af . Moet zeggen dat het bruinverlies echt minimaal is. Maar kan nog altijd doorzetten vannacht
Hier geen spoor van bruin meer te bekennen. Tempertuur is ook weer omhoog gegaan. Ik heb nog niet getest .Misschien toch wel strakjes??? Ik heb net al geplast ..... Heeft het bij jou al doorgezet??