Wat fijn dat er bij jou niks meer te bekennen is! Ik had het ook zo gehoopt maar helaas is het bij mij echt doorgezet Ben je benieuwd naar je test!
Bij jou dus toch doorgezet Balen Maar niet opgeven .we blijven doorgaan! Ik laat het straks wéten van de test. Hopelijk een positief berichtje.
Ja zojuist getest. Met verschillende testen .2besure weer een streepje Gevoelige midstream van zwanger En kids ook de lichte lijntje maar lijkt meer op een vlek. Action negatief. Dus weet nog niets eigenlijk : -(
Op die van zwanger e kids zie je nauwelijks wat op de foto. Maar in het echt wel en wordt steeds duidelijker
Ik zie op die test van 2besure ook een roze streepje, maar klopt het dat die vaak valse streepjes geven?? Niet om je te ontmoedigen hoor. Zolang je niet ongesteld word is er nog hoop toch?
Ja dat klopt daarom ben ik niet enthousiast :'-( Straks misschien naar de kruitvat toe voor de 2v5. Nu effe snel douchen
Ja heb getest maar is negatief terwijl het streepje op die van zwanger en kids juist duidelijke werd met her opdrogen. Maar als ik zwanger was zou kruitvat ook iets moeten laten zien. Dus ik geef het op en wacht mijn menstruatie af.
Niet te zien op een foto. Heb het geprobeerd. Als het een streepje is van een zwangerschap dan zou die moeten oplopen en morgen duidelijker zijn . Dus ik probeer morgen nog zo een midstream van z&k. Maar moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel van verwacht. Ik hou jullie op de hoogte !
Balen dat de kv negatief is, ben je nog niet ongesteld geworden? Heb je normaal wel altijd een cyclus van 28 dagen of ook weleens langer?
Ik heb altijd een normale cyclus van 28/29 dagen. Helaas een storing in mijn cyclus gehad afgelopen maand .dot kwam waarschijnlijke door een cyste? Enfin vorige maand heb ik dus primoluut gekregen nadat mikn menstruatie uitbleef en ik ook geem eisprong had. Ben netjes na de primlouit ongesteld geworden . Had wel een latere eisprong dan normaal deze ronde . En nee nog geem menstruatie alleen maar wat donkerbruine afscheiding na het plassen met vegen. Hoe is het met jou?
Mogelijk omdat je een latere eisprong hebt gehad daarom ook een latere menstruatie?? Met mij wel goed, heb me er bij neer gelegd dat het deze ronde niet is gelukt. Heb wel veel pijn rondom de eierstokken iets wat ik nog nooit hen gehad tijdens de menstruatie.. het voelt als ovulatiepijn heel apart?
Hou het even in de gaten die Pijn. Normaal heb je deze pijn niet als ik het goed begrijp. Het zijn geen gewone menstruatiekrampen?