Hi meelezers en reageerders😊, Vraagje, zie kop, wie heeft ervaring met deze testen? Vanmiddag tijdens mijn pauze op het werk even een test gehaald..vandaag "NOD" 14 dagen na Pregnyl spuiten (16 aug. jl.), zie resultaat op foto 🙄 Wat denken jullie?? We zouden net (volgende ronde met iui starten). Maar zou het dan echt raak zijn nu?
Lijkt me positief. Geen ervaring met deze testen. Morgen een CB? Lijkt me te donker voor een pregnyl streepje.....
Dank je! cb morgen is idd een optie! Dit zijn nieuwe testen van Predictor. Met middag urine...Maar wel gevoelig lijkt me omdat deze het resultaat al binnen een minuut laat zien...dus hoop niet dat het nog een restje pregnyl kan zijn...zou wel vreemd zijn hE als het van de pregnyl was (na 14 dagen)?
Duidelijk geen pregnyl meer hoor!! En de predictor express is geen zeer gevoelige variant hoor dat is de predictor early Gefeliciteerd!!
Hallo , heeft er iemand ervaring met de big bazar test?? 2 dagen voor Nod?? kan namelijk niet wachten om al een testje te doen.. X
Michelle26, ja meermaals vals positief gezien. Maar open even je eigen topic. Je zit nu in iemand anders zijn topic te kletsen Dat is niet zo netjes
Ik heb ook de predictor express gebruikt. Had daarmee rond 10 dpo een mooie positieve test Dit ziet er super uit joh!!!
Ziet er heel mooi uit! Ik heb verder geen ervaring met Pregnyl maar dit lijkt mij een hele mooie positieve test! Een voorzichtige proficiat!
Dat is echt geen pregnyl meer zeker niet na 14 dg ik zeg gefeliciteerd , bij mij was pregnyl 5000 al tussen de 7-10 dg er uit