Hi meiden, Even een vraag. Na 6 maanden proberen nu eens aan het kijken met ovulatietesten. Ik heb een korte cyclus, meestal rond 25 dagen. Ik ben begonnen op dag 9 en had toen een negatieve test, maar de test streep was wel duidelijk te zien (niet donkerder dan de c) Daarna is de test streep alleen maar lichter geworden.... Ik zit nu op dag 12, en vandaag vet negatief, nagenoeg geen test streep te bespeuren... Kan het zo zijn dat ik in een cyclus van 23 dagen terecht ben gekomen en dus al op dag 7 of 8 gepiekt heb? Of zie je de afbouw van de LH niet terug in je testen? Ik hoop dat jullie iets wijzer zijn dan ik. Groetjes, Stone!
Deze testen lopen niet per se op en af (bij mij nooit gedaan in ieder geval). Ik zou sowieso een volgende ronde eerder beginnen met testen en deze ronde zeker nog evem doortesten! Misschien is je LF wel wat korter dan gemiddeld dus dan kan je ei prima nog komen
Misschien kan je wat informatie hier vinden? http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/591697-iemand-ervaring-ovulatie-testen-de-action.html#post19010449
Gewoon doortesten ik heb een cyclus van rond de 26 dagen maar een lf van rond de 12 dagen dus hij piekt bij mij ook pas dag 12/13 Ik begin met testen trouwens al wel op de dag dat mijn menstruatie stopt meestal dag 6....
Dank jullie wel, ik ben nu door aan het testen, vandaag dag 14 en nog steeds dikke negatief. We gaan gewoon nog even door. Ik zal de volgende cyclus (als die er komt) in ieder geval ook eerder beginnen met testen. Voor hetzelfde geld is hij mijn ei gewoon al geweest. We hebben in ieder geval goed geklust, dus dat zit wel goed.