Beste allemaal, Mijn eisprong had ik verwacht op 04/09/'15, alleen testen bleven licht. Ik bleef dus doortesten en hij werd wat donkerder, toen weer lichter en toen weer donkerder. Zo bleef het doorgaan. Nu vandaag heb ik een normale ovu test gedaan van sensitest en de gevoelige. De gevoelige was vergeleken met gister iets donkerder geworden, maar op die normale is bijna niks te zien. Als je kijkt naar de foto zie je op 11/09 een 2e licht roze streep (op de normale sensitest). Diezelfde streep is er eigenlijk de hele tijd geweest van 26/08 tot en met gister. Die groene stokjes zijn de gevoelige variant. Die lijkt wel iets donkerder te zijn geworden en anders gewoon gelijk gebleven. Hoe kan dit? Liefs
Ik weet dat ze nog niet positief zijn. Ik temp niet, alleen hoor ik rond 15 augustus weer ongesteld te worden... Zou het dan echt zo laat zijn?
ik heb dezelfde van Sensitest, de gevoelige variant, elke dag sowieso een soortgelijke streep als die van jou te zien. Uiteindelijk wel donker geworden, nog even doortesten dus. Vervelend he dat wachten en testen en twijfelen...succes hoor!
Hoi Allemaal, Wat moet ik van deze test denken. Op de foto toont hij lichter, het gaat om 12 september. Hij was de dag ervoor en vandaag licht. Gister stuk donkerder maar niet heel heel donker.... Vanaf januari al bezig maar nu aan de testen gegaan gezien ik enorm onregelmatig ongesteld ben. Alvast bedankt dames!