Onduidelijke sensitest ovu testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door romyatilla, 13 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Beste allemaal,

Mijn eisprong had ik verwacht op 04/09/'15, alleen testen bleven licht. Ik bleef dus doortesten en hij werd wat donkerder, toen weer lichter en toen weer donkerder. Zo bleef het doorgaan. Nu vandaag heb ik een normale ovu test gedaan van sensitest en de gevoelige. De gevoelige was vergeleken met gister iets donkerder geworden, maar op die normale is bijna niks te zien.

Als je kijkt naar de foto zie je op 11/09 een 2e licht roze streep (op de normale sensitest). Diezelfde streep is er eigenlijk de hele tijd geweest van 26/08 tot en met gister.

Die groene stokjes zijn de gevoelige variant. Die lijkt wel iets donkerder te zijn geworden en anders gewoon gelijk gebleven.

Hoe kan dit?

Liefs

2. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Geen van de testen is positief, nog even doortesten.
    Temp je ook?

3. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Ik weet dat ze nog niet positief zijn. Ik temp niet, alleen hoor ik rond 15 augustus weer ongesteld te worden... Zou het dan echt zo laat zijn? :(

4. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiƫle dienstverlening
    Noord Brabant
    ik heb dezelfde van Sensitest, de gevoelige variant, elke dag sowieso een soortgelijke streep als die van jou te zien. Uiteindelijk wel donker geworden, nog even doortesten dus.

Vervelend he dat wachten en testen en twijfelen...succes hoor!

5. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Ik zal blijven doortesten! Tnx! :)

6. proudmom01

proudmom01 Actief lid

21 jul 2015
    183
    0
    16
    Dan is je cyclus gewoon wat langer deze periode :)

7. Carola14

Carola14 Nieuw lid

13 sep 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Wat moet ik van deze test denken. Op de foto toont hij lichter, het gaat om 12 september. Hij was de dag ervoor en vandaag licht. Gister stuk donkerder maar niet heel heel donker....
    Vanaf januari al bezig maar nu aan de testen gegaan gezien ik enorm onregelmatig ongesteld ben.
    Alvast bedankt dames! :)

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina