Grrrr die irritante kruidvat testen ! Ondertussen geloof ik wel dat ik wel dat ik niet zwanger ben, en dat maakt ook helemaal niet uit we zijn niet echt aan het proberen maar ook niet altijd even voorzichtig en als we zwanger worden dan is het welkom Maar die testen !!!! Heb ik bij die Andere echt niet gehad Geen indrogers geen vage lijntjes negatief was gewoon negatief ! Nu heb ik vrijdag een test gedaan ( bovenste foto links) en daar was binnen een minuut een penne streep, dan zaterdag getest en die zag er op het eerste gezicht best hoopvol uit het streepje was er binnen twee minuten ( onderste foto links) dan doe ik vanochtend een test en daar staat letterlijk binnen een minuut een streep op maar die staat helemaal naar rechts... Niet goed dus .. Water door laten lopen maar het lijntje gaat niet weg, ( foto rechts boven) uit irritatie de Andere ook maar gedaan en daar blijft alleen een roze veeg achter Wat Zijn die testen slecht geworden afgelopen jaren zeg ! Voor mij geen kruidvat meer ! Nu maar wachten op de ongie
Ik heb recent (vorige week) ook slechte ervaringen opgedaan met de kv. Heb hier een voorraadje indrogers, pennestreepjes, positieve en omo-witte liggen (geplast gedurende ongeveer een week en bleek uiteindelijk niet zwanger). Lees veel verhalen de laatste weken hierop het forum van mensen met hetzelfde. Ik begin me af te vragen of de fabriek een hele berg mislukte heeft geproduceerd want ze staan bekend als betrouwbaar. Voor mij voorlopig geen kruidvat meer..
Ja is gek he die testen... Al moet ik zeggen dat op je bovenste foto vrij duidelijk te zien is dat ze negatief zijn... Die daaronder zijn dezelfde alleen meer opgedroogd?
Nee het zijn alle 4 verschillende testen en allen gemaakt binnen 5 minuten En negatief is mij ook wel duidelijk alleen is zo vaak de laatste tijd met die testen kan me dat niet herinneren van mijn andere drie met testen, toen was negatief gewoon omo wit vind ze in kwaliteit erg achteruit gegaan Met dit topic was niet de vraag of het positief of negatief is maar meer om aan te geven dat Zo heel betrouwbaar die testen ook niet meer zijn
Om eerlijk te zeggen ( nu ben ik niet zo'n goed tuurder misschien ) zie ik op alle 4 geen streep. Dus het zou kunnen dat het aan mij ligt, maar als ik deze testen zou hebben zou ik er al vanuit gaan dat ik niet zwanger zou zijn. Ik hoop natuurlijk voor jou dat je wel snel zwanger zult zijn !!
Wat je zegt, vind ze ook onbetrouwbaar de laatste tijd niet wat we gewend zijn van de kruidvat. Op de verpakking staat dat ze ergens in China worden gemaakt, ik denk een boot vol met slechte testen naar Nederland gevaren en in onze kruidvatten in het schap komen te liggen
Oh nee hoor hoef je helemaal niet te hopen wij zijn niet bezig voor een vierde kindje, maar zijn ook niet altijd even voorzichtig wetende dat het ZOU kunnen ik zie op drie van de vier foto's wel een duidelijke streep Op de eerste een dun penne streepje, negatief ik weet het, maar zoals ik al aangaf in mijn openings post maakt me dat niet uit maar toen we er voor gingen bij de eerste drie was niet zwanger gewoon wit, Tweede foto staat een hele duidelijke streep vind ik zelf alleen helemaal aan de rechter kant, negatief ik weet het maakt mij niet uit maar nogmaals ken het niet van de het proberen zwanger te worden van de andere drie niet zwanger was gewoon wit Ik wil dus nogmaals alleen mt dit topic laten weten dat die testen zo veranderd zijn, dat dit 6 jaar 5 jaar en 2 jaar geleden zo gewoon echt niet was en nooit een raar of vaag streepje, dat ik persoonlijk vind dat de kruidvat in vergelijking met 6 jaar geleden enorm in kwaliteit gekelderd is
Ik heb eigenlijk nu niet met de kruidvat testen getest, maar met die van de action/wibra....deze zijn bij mij altijd negatief als het ook echt negatief is en visa versa. Met kruidvat in het verleden wel getest, maar eigenlijk hetzelfde laken een pak. Dus durf niet te zeggen of ze nu heel erg veranderd zijn. Vorige jaar geen problemen mee gehad in ieder geval Maar ik hoor meer mensen hier over het kruidvat merk, dus er zal iets veranderd zijn aan de test als ik het zo hoor.
Links boven staan in totaal drie streepjes en rechts boven staat de.lijn teveel naar rechts. Naar mijn idee zijn dit dus foutieve testen Zou ze zelf zeker niet zien als een goede streep
Ik had het ook met deze testen, elke keer zo'n vaag tuurlijntje. was een aantal jaar geleden helemaal niet met deze testen. bij negatief waren en bleven ze gewoon omo wit. sinds deze testen vernieuwd zijn hoor ik vaak dit soort verhalen, echt heel vervelend.
Sorry bedoel het helemaal niet lullig of gemeen maar word er nu echt helemaal niet gelezen ? Ik weet dat dit foutieve testen zijn ! Dat is juist mijn hele punt in dit topic. Hoe slecht die testen zijn geworden omdat dit 6 jaar 5 jaar en 2 jaar geleden niet was, niet zwanger was gewoon geen streep, toen hadden deze testen nog geen indrogers of vage lijntjes of iets dergelijks
Precies wat ik bedoel, dit hadden deze testen gewoon niet, als ik zwanger wou worden jaren geleden en die ronde was mislukt bleven de testen gewoon wit, en nu heb ik 4 testen gedaan waarvan er op 3 rare streepjes staan en op 1 een roze veeg die ook met water niet weg te krijgen is. Nu proberen wij niet zwanger worden maar omdat we niet altijd even voorzichtig zijn en ik nu op dag 40 zit toch maar even een testje gedaan, Toen dus een pennenstreep, daarom dag later nog een test, meteen een streep binnen 2 minuten en even breed als de controle lijn vandaar vanochtend nog een keer getest en dus een heeeele rare streep en daarom de laatste ook maar gedaan, maar dat ik niet zwanger ben is duidelijk en vind ik ook helemaal niet erg gezien wij dus (nog) niet proberen om zwanger te worden
Ben het met je eens Hippo. Hier niet actief bezig voor een derde, maar gezien ik borstvoeding geef doe ik af en toe een testje en vorige week een dikke streep, maar nu weer blanco en geen bloed. De enige conclusie die ik kan trekken: valse test. Voor mij niet erg, maar als je een actieve kinderwens hebt lijkt zo hoopgevende streep mij erg vervelend... hoop dat er snel een containerschip met goede Kruidvat testjes deze kant op vaart!
Ja kruidvat testen zijn erg achteruit gegaan. 2 vriendinnen van mij zijn ook bezig met zwanger worden, de 1 had vorige maand redelijk duidelijke streepjes toch ongi. de ander nu ook maar die heeft geen nod ivm verwijderen mirena. Maar ook hier zijn het valse streepjes naar mijn mening. toen ik testte vorige maand was die echt knalroze gelijk.. dus voor een volgende zwangerschap geen kv2v5 meer.
vind ook als hij positief is dat het nu veel langer duurt tot er een streep komt, ook al is het een knaller. in feb 2012 had ik een lichte streep die nog eerder kwam dan de controle streep. zijn idd andere testen nu...
2 maand geleden voor het laatst getest met de kv2v5 omo wit. Misschien nog een goede lading hier ik weet het niet. Maar vervelend is het wel idd... De testen toch maar laten liggen? Dip je goed? Niet te lang bijvoorbeeld? Verzin maar wat