De dag van nod zegt niet zoveel, wel het aantal dpo. Voor de een is nod op 11 dpo voor de ander op 15 dpo. Heel eerlijk, ik had na 5 dagen iets meer oploop verwacht
Voor 10 dpo een prima streepje. Maar dan staat op de test van 3/4 een indroogstreepje aangezien je toen pas 5 dpo was. Hopelijk lopen ze mooi op
Indroog of restje pregnyl, ik heb 25 maart 5000 pregnyl gezet namelijk. Ik heb bij alle zwangerschappen met kv2v5 getest en nooit een indroogstreepje gezien, of hij was omo wit of er stond een streep en ik was zwanger
Ik heb geen idee, ik tel nooit zo. Ik had het idee dat vrijdag of zaterdag mijn nod zou zijn en de testen lopen op.
Ik vond vooral het rijtje niet zo goed oplopen maar de pregnyl verklaart het. Dat maakte ik niet uit jouw openingspost op. Nu ik weet dat je pregnyl hebt gespoten laat ik het rijtje even achterwege (ivm aflopen pregnyl en oplopen hcg) en heb je een positieve test op 12 dpo. Dus alvast een voorzichtige gefeliciteerd en mijn duimen draaien voor een mooie oploop
Deze is van vanmiddag, vanochtend kon ik me nog inhouden want wilde morgenvroeg pas testen maar kon het niet laten. Morgen of zondag nog en dan heb ik mezelf genoeg gek gemaakt (en dan zijn mijn testen op)