Yes!! Dankjewel ❤️❤️ nu hopen dat die oploop blijft doorgaan, maar de eerste goede stap lijkt gezet toch?
Oooooh maar echt he? Het voelt echt als zo'n (en-de-lijk) nu hopen op een mooie oploop de aankomende dagen ❤️
*ik breek even in* Hi Dominique, ik volgde jou ivm de pcos. Dat heb ik ook. Ik zou binnenkort weer gaan starten met clomid, maar ik wilde nog even een week afwachten omdat ik na lange tijd bijna zeker was van een eisprong.. nu zag ik jou berichtje... 10 dpo, ik precies ook vandaag 10 dpo... en kijk !!!! Hopelijk blijft het goed gaan en kunnen we hand in hand dit avontuur aan gaan hihi!! *ik breek weer uit*
Jaaaaaaa na alle eerdere maanden testen, testen, testen is dit wel duidelijk nu❤ VAN HARTE GEFELICITEERD MEID
Ik had rond 1800.uur nog een test gedaan (wel 45 min. Nadat ik al had geplast) maar deze is wel wat lichter dan gisteren. Is dit erg? Of maak ik mij druk om niks??
He hé, OH wat super leuk! En de test is ook echt wel vergelijkbaar met die van mij! Haha Vind je het ook spannend? Ik ben steeds bang dat ik toch gewoon ongesteld wordt op NOD
Misschien was je urine minder geconcentreerd? Zou niet meteen in de stress schieten al snap ik je wel. Ik denk dat ik morgen oversla en dinsdag weer ga testen... als me dat lukt .
Heeeeel spannend! En die onzekerheid is heel normaal!! Je kan niet anders dan afwachten helaas stom he! HCG verdubbelt met 48 uur als ik het goed heb... dus om de dag testen zou je het meest duidelijkheid moeten geven qua oploop. Virtuele knuffel ❤