EllaOne bijwerkingen of zwanger?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lieselot1901, Aug 6, 2024.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lieselot1901

Aug 6, 2024
    5
    2
    3
    Female
    Ik hoop dat iemand dit herkent. Op 28 juli heb ik onveilige seks gehad. ( dom, ik weet het maar is gebeurd. ) de volgende dag gelijk de Ella One gehaald en genomen. Mijn eisprong stond op 1 augustus en vaak is dit wel regelmatig, soms verschilt het 1 a 2 dagen.
    Nu, na een week van inname heb ik onwijs last van menstruatie achtige krampen en ontzettende pijn in mijn borsten. Net zoals bij de zwangerschap van mijn zoontje. Zou dit nog van de MAP kunnen zijn? Of de eisprong, die uitgesteld is? Als ik de bijsluiter lees zijn de meeste klachten voorbij na 2 dagen dus lijkt het mij onwaarschijnlijk dat dit van de Ella One komt, maar van een zwangerschap kan ik nu toch nog niks merken? Ik moet over 11 dagen normaal gezien ongesteld worden, dus testen heeft naar mijn inziens nog geen nut…

2. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,757
    1,067
    113
    Female
    Tja .. je kan op 28 juli in de nacht je eisprong natuurlijk gehad hebben .. vlotte innesteling en dan zijn dit de eerste zwangerschapssymptomen. Of je hebt nu inderdaad je eisprong of het zijn pms achtige klachten. Dat eerste wat ik beschrijf heb ik zelf gehad met mijn huidige partner. Waren nog kort samen, condoom bleek inderdaad kapot, volgende dag ook Ella one maar ik had waarschijnlijk precies toen mijn eisprong .. zwanger dus. Dat werd een miskraam waar we eigenlijk heel blij mee waren hoe cru dat ook kan klinken. 3 jaar later was ons samengestelde gezin pas gesetteld en waren we er wel klaar voor.. dus uhh ja je kan alsnog zwanger zijn maar de kans is wel heel klein. Ik zou morgen een test doen. Als jouw klachten van zwangerschap komen zou je dat morgen wel moeten zien.
    Succes!

3. Sylver

Sylver Fanatiek lid

Sep 17, 2014
    1,861
    1,756
    113
    Ik heb 'm een jaar geleden ook genomen na een gescheurde condoom. Ik weet niet meer precies waar ik in mijn cyclus zat, maar weet nog wel dat mijn cyclus na het nemen ervan afwijkend was. Op een raar moment krampen en menstruatie kwam ook later.

4. Lieselot1901

Aug 6, 2024
    5
    2
    3
    Female
    Bedankt voor jullie reacties. Ik ben inmiddels ongesteld geworden. :)

sannelis and Minimensje83 like this.

Share This Page