Hallo Ik heb even een nieuwe topic geopend. Als het niet mag dan mijn excuus. Maar het is even een spoedvraagje. We gaan de 7de IUI in. Nu zit ik op dag 9 iets later voor echo i.v.m het weekend Ik moet er 10:15 zijn. Ik heb al een keer eerder de IUI op dag 10 gehad toen op dag 9 een follikel van dik 18mm. Nu dacht ik doe toch nog even een test voor ik er heen moet. Deze test echt net gedaan en meteen de 2de streep. Vinden jullie deze test positief? Hij is nu nog donkerder en ze zijn precies gelijk van kleur en dikte. Dit is heeeeeel belangrijk om te weten. Ik ga zo wie zo voor follikel meting. Maar aangezien de follikels soms lastig zijn te vinden. Gaan we op beide af zowel de ovulatietest en de echo. Alvast bedankt
Zo was die bij mij ook en in de avond was die positief. dus zal later vanmiddag of vanavond nog eens testen
Denk ook vanmiddag/vanavond positief. Heel veel succes en ik hoop echt dat het deze keer gast lukken, ik duim voor je!
Ten eerste super bedankt voor het meedenken Ik ga nu weer over in mijn andere topic anders is het heel verwarrend. Maar wilde jullie wel even weten hoe het is afgelopen Er zat 1 follikel van bijna 19mm Ze zei de test is zo goed als positief Vanavond zal hij zeker knallen Ik moest meteen pregnyl zetten Morgen om 11:50 de IUI nummer 7 Sneller dan verwacht Wederom heel spannend Nogmaals heel erg bedankt