Ik feliciteer je toch wel! Ik had afgelopen zaterdag een test savonds, licht streepje. Zondagochtend licht streepje. Maandag goed streepje en gister een knaltest!! Ik zou naar de kruidvat gaan en die twee voor 5 euro kopen die zijn ook lekker gevoelig
Dank je, jij ook gefeliciteerd ! Ik heb de testpoint in huis, 6 stuks en 1 action dus ik hou het hier even bij haha. Kunnen we gelijk aan de review toevoegen 😜
Dank jullie wel! Het begint langzaam door te dringen. Ik ga van complete paniek naar super blij 😃
Vanmorgen was mijn temp flink gedaald, de normale test gaf een tuurstreepje. Had ook beter kunnen wachten natuurlijk Morgenochtend weer een test, hoop dat er dan wat meer te zien is..
Helaas weer een licht streepje nu was mijn urine wel wat licht, maar begin nu wel serieus te twijfelen. Ml gaat straks weg tm maandag, zou ik nou straks nog een keer de predictor early kunnen doen? Kijken of daar verschil in zit?
Ik zie wel iets op de testpoint. Maar je had een enorm lichte test op de early testpoint een paar dagen geleden. Dan is het niet vreemd dat je na een paar dagen ook een vage streep op de normale variant hebt. Je had in dit geval moeten kiezen tussen de early predictor of de testpoint early om nog een keer te doenven te vergelijken
Ja, dat is zo. Dit zijn appels en peren.. Ben blij dat je in ieder geval wat ziet 😊 Temp is weer iets gestegen. We gaan straks de predictor early weer halen, stond er gisteren nog naar te staren bij AH maar heb hem toch laten liggen... dom dom dom... Eerst de oudste even proefzwemmen zo, spanning genoeg vandaag 👏
Bedankt, ik word kotsmisselijk van die zwembadlucht dus ik zal blij zijn als we er voorlopig vanaf zijn 😂
Ik zie wel heeel licht iets, ben benieuwd naar je predictor early test. Wel een positief teken dat je misselijk wordt van die lucht hihi