Nou inderdaad! Ik heb ze trouwens bij bol.com 6 voor 11.99. Ik weet niet of dat dezelfde zijn als de 2v5. Er waren namelijk verschillende doosjes. Ik heb een wit doosje met alleen blauwr letters. Het andere doosje was roze met een tekening van moeder en kind erop. Wel allebei van test point.
Gefeliciteerd! Ik vind die van testpoint wel fijn.. Maar bij jou reageren ze laat. Bij mij net als kv en blijft t streepje wel staan, komt ook snel.
Heb gister toch nog de kv2v5 gehaald 😊 Hoe bedoel je onzeker.. En toen gelijk maar de action ook opgemaakt (die had ik nog)
Nee he? Ik kan ze ook maar beter weggooien nu. Elk toiletbezoek ga ik weer naar die streepjes staan staren. Alsof het nog moet doordringen 😊
Ik had de testpoint weg moeten gooien of het gaat niet goed? Bovenste van gisteren onderste vandaag ..
De test van gisteren was ook nog heel licht (kijk maar terug op de foto). Hie komt het dat hij nu een dag later zo donker is?? Us hij nog duidelijker opgedroogd ofzo? Want dan gaat die van vandaag ook nog duidelijker opdrogen. Ik zou het testen nu even laten. Iets minder geconcentreerdere urine en de test wordt al gauw wat lichter. Dat hoeft dus zeker nog niks te zeggen. Ps de controlestreep is nu ook veel lichter dan gisteren.
Dat is zo. Er zit in die van vandaag ook een onderbreking in de controle streep. Bedankt voor de geruststelling 😊 ik bewaar mijn laatste testjes wel voor 5 weken
Testen maken je ook onzeker. De eerste tijd is het sowieso spannend maar ik zou jezelf niet extra gek maken door te testen. Je bent zwanger! Laat de testjes alsjeblieft voor wat ze zijn en probeer te genieten!