Ongesteld zonder bloed

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beay, 13 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beay

Beay Bekend lid

29 jul 2019
    778
    585
    93
    Vrouw
    Hoi!

Ik heb even geen flauw idee waar ik dit moet vragen, tot ik me besefte dat ik hier altijd vanalles vroeg omtrent fertiliteit Etc.
    Komt ie!
    Na de bevalling (geen borstvoeding want geen borsten) werd ik super regelmatig ongesteld. Ik voel (en zie) de ovulatie, word stipt 11 A 12 dagen later ongesteld.
    Zo ook nu, 27/28 augustus ovulatie. Maandag 9 september begon de menstruatie met een beetje bruinverlies. Althans, dat dacht ik...
    Meer dan een beetje bruinverlies en één druppeltje bloed, is er niet.
    Mijn menstruatie is normaliter met 2 cups vol, per dag, maar nu gebeurd er niets.
    Het gekke is alleen, dat de menstruatie pijn wel gewoon volledig aanwezig is. Maar na de druppel bloed, komt er niets meer.

Ik gebruik geen hormonen en we gebruiken condooms als bescherming (toevallig wel 1 gebruikt die overdatum was, maar dat lijkt me vergezocht).
    Gisteren maar een testje gedaan, want waarom geen bloed? Was negatief.
    Vandaag weer behoorlijke menstruatie klachten, heel ongewoon voor mij op dag 4, wederom geen bloed.

Ik ben nieuw in de wereld van menstruatie. Voor mijn eerste zwangerschap ben ik in totaal maximaal 10 keer in mijn leven ongesteld geweest op een natuurlijke manier. De rest was opgewekt.
    Nu heb ik dus wel de pijn, maar niet het bloed.
    Geen idee wat nu te doen...

2. Beay

Beay Bekend lid

29 jul 2019
    778
    585
    93
    Vrouw
    Ik moet vaker zulke vragen stellen.
    De menstruatie brak door, x100
    Geen idee waarom ik dan al 4 dagen drupjes bloed verlies en wel de menstruatie pijntjes heb gehad, maar ik ben nu wel echt ongesteld..

Deel Deze Pagina