9dpo vs 10dpo

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vlinder94, 13 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder94

Vlinder94 Lid

30 mei 2018
    39
    25
    18
    Vrouw
    Hallo dames,

Ik heb twee foto’s toegevoegd.
    Beide testen zijn de early variant van action en easy@home.
    De eerste foto is gisteren genomen op 9dpo in de middag. De test van de action was moeilijk goed op de foto te krijgen. De tweede foto zojuist genomen, 10dpo ook in de middag.
    Vanmorgen had ik ook een mooi verder oplopende temperatuur.

We zijn 16 maanden na mijn miskraam en mijn testen waren echt omo wit elke maand waarop ik dus ook echt ongesteld werd.

denken jullie dat ik voorzichtig positief mag zijn? merk dat ik echt nog een beetje voorzichtig ben ook met mijn man vertellen omdat ik bang ben dat het alsnog fout zal gaan.

Bijgevoegde bestanden:

Rouge, lorreke en Minimensje83 vinden dit leuk.
  2. Spa1987

Spa1987 Actief lid

13 apr 2012
    200
    46
    28
    NULL
    NULL
    Dat ziet er mooi uit meid, voorzichtig gefeliciteerd!

Vlinder94 vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Duidelijk! Gefeliciteerd!

4. WWJD

WWJD Niet meer actief

Die zijn zeker duidelijk. Gefeliciteerd. Op naar een mooie baby over 8 maanden.

5. Vlinder94

Vlinder94 Lid

30 mei 2018
    39
    25
    18
    Vrouw
    Dank jullie wel voor jullie reacties :)
    Kan het kloppen dat er vrij weinig verschil is tussen de 10dpo middag test en de 11dpo ochtend test met ochtendurine?
    Ik heb er gisteravond nog een clearblue 6 dagen eerder test tegenaan gegooid, puur uit onzekerheid gezien de miskraam in 2021. Is overigens ook nog niet zo heel donker.

Bijgevoegde bestanden:

6. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.807
    8.473
    113
    Vrouw
    HCG verdubbelt iedere 2 dagen dus met zo weinig tijd is het logisch dat je niet zoveel verschil ziet. En je test natuurlijk nu met een ander soort test dus dan is vergelijken sowieso lastig. Je kunt beter met de roze streepjes testen door blijven testen om oploop te kunnen zien. De blauwe CB testen zijn qua kwaliteit een beetje matig

7. Vlinder94

Vlinder94 Lid

30 mei 2018
    39
    25
    18
    Vrouw
    bedankt voor je reactie. Ik had vanochtend wel getest met dezelfde testen als in mijn eerste post. Maar door het badkamer licht en de schaduw van mijn telefoon is de foto niet zo duidelijk. In het echt zijn de streepjes wel gewoon duidelijk zichtbaar en roze

8. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.807
    8.473
    113
    Vrouw
    Ik zou dan morgen rond dezelfde tijd als gisteren nog een keer testen om te zien of er oploop is

9. Vlinder94

Vlinder94 Lid

30 mei 2018
    39
    25
    18
    Vrouw
    ik denk dat ik moet stoppen met paniek hebben hihi:p
    Heb van mijn werkgever een testje mogen pakken waar ik werk, prima lijntje zichtbaar. Om een of andere reden pakt het nu overdag toch iets beter dan vanochtend vroeg
    Toch heel erg bedankt voor je advies!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      43,4 KB
      Weergaven:
      109
    Mom86, Minimensje83, Aoibhe en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.807
    8.473
    113
    Vrouw
    Fijn!

Sommige vrouwen testen met ochtendurine slechter omdat er veel afvalstoffen in de eerste urine zitten.

11. banaantje90

banaantje90 Nieuw lid

14 nov 2023
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoi!

Ik ben nieuw op dit forum en zou graag wat hulp van expert tuurders willen inroepen :)

Ik zit denk ik ook rond de 9dpo/10 dpo (3e rondje eerste kindje), maar een of andere manier heb ik onwijze testdrang (in tegenstelling tot de afgelopen 2 rondes) en andere symptomen dan normale "pms". Of beeld ik het me allemaal in omdat ik het zo graag zou willen?

Willen jullie met mij mee turen??
    in de bijlage een hcg sensitest en een early pregnancy van de etos. (ben vooral bang voor de vals negatieve Etos?)

Liefs!

Bijgevoegde bestanden:

12. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.807
    8.473
    113
    Vrouw
    Hier hoef ik niet voor te turen, deze zijn positief.

P.s. dit is het topic van iemand anders, je kunt beter een eigen topic aanmaken of je berichten plaatsen in het grote verzameltopic

Deel Deze Pagina