Hoi, Zoals het onderwerp al aangeeft vraag ik mij af of er vrouwen zijn die ervaring hebben met de normale test van de Action. Dan met name dat er een roze streepje verschijnt na de afleestijd. Zijn er vrouwen die later alsnog binnen de afleestijd positief testte?
Toen ik echt net zwanger was, testte ik moeizaam positief op de Action (het duurde ook lang en was slecht zichtbaar, maar wel binnen afleestijd). Ik weet niet of ik die streep op de foto had gekregen. Later werden de testen duidelijker. Dus nog een keer testen misschien?
In de bijsluiter staat als het goed is duidelijk om de test niet meer af te lezen ná de afleestijd. Omdat je dan dus helaas een indroogstreepje kan krijgen.
Weer action. Ik ben heel benieuwd hoe het de komende dagen gaat. Omdat mijn cyclus wisselt en ik vorige maand een ma heb gehad, weet ik nu niet precies waar ik zit in mijn periode. Ovulatietest knalde ook niet hard maar heb ook niet lang doorgetest.
hier ook een streep van de action na aflees tijd, eerder nooit gehad, beschouw het ook maar als een indroog lijntje. hoop voor jou natuurlijk anders!