zal een poging doen stomme camera...ding flipt de hele tijd, loopt ie vast en doet ie niks meer, zelf de lens wil niet meer naar binnen :x
t wil niet...zelfs de controlestreep lijkt wazig op de foto als ik niet ongi word, ga ik vrijdag weer testen! dan zou het streepje toch een stuk duidelijker moeten zijn
Hey Dames, Heb vandaag 12 DPO weer getest en nog steed negatief :x Vandaag ook een beetje bruine/zwarte afscheiding Meestal is dat een teken bij mij van mijn ongi :x Ik wacht het nu maar gewoon af... hopen dat het niet doorzet en ik als nog volgende week positief mag testen... Anders word het ronde 31 Hoe is het met jullie nog iemand positief getest??
Ik had op 7dpo een negatieve test en 9dpo een licht positieve werd daarna ook snel een duidlijke streep
hey meiden!! Mag ik vragen hoelang jullie cyclus is als jullie al bij 9 of 10 DPO testen?? Ik heb een cyclus van rond de 28 dagen heb ergens tussen dag 10 en 14 mijn ei gehad denk ik............denk dat het nog te vroeg is om te testen???
hey dan loop je gelijk met mij morgen kan je testen (4 dagen voor nod met kvk 2v5 of een andere gevoelige test)
ik kon me weer eens niet inhouden en heb gisteravond getest!! hartstikke negatief natuurlijk..........bah.........ik wacht nu maar gewoon op mijn ongie!! Grappig dat we gelijk lopen!! nu hopen dat we ook allebei nog een posi test mogen krijgen!! succes!!
Hallo meiden, Ik heb vorige maand dit topic geopent en kan nu eindelijk zelf stemmen. Ik heb op 9 DPO heeeeeeel licht posi getest en op 10 + 11 DPO goed te zien posi!!!! IK BEN ZWANGER!!!
Thanks, mijn roze/blauwe (bij deze zit ik op een groene )wolk is angstig, maar geweldig ik kan niet wachten tot ik de eerste echo krijg en ons beebje kan zien Maar tot die tijd heb ik nog 3 testen in huis dussss, we gaan nog vrolijk verder testen
Heyy meiden!! Ik ben ook bezig, en heb zo'n vreemd gevoel in m'n onderbuik... Zie die topic.. Sinds vandaag veel aan het lezen op deze site. En heb misschien een hele gekke vraag... Maar wat betekend DPO??