Ik teste ook altijd vroeg..vorige zwangerschap 8 dpo en deze zwangerschap 7 dpo..Ook bij andere zwangerschappen altijd vroeg. Heb wel een korte lf..(12 dagen)
Hier was hij toen negatief,maar ja mijn hcgfabriekje start altijd traag op. Ik was vrijdag 18 dagen overtijd en teste pas duidelijk positief,daarvoor waren het hele lichte vage lijntjes. Dus het kan alle kanten op hoor Ik heb het wel zo dat ik als ik positief test altijd wat verder bent dan de meeste die zo vroeg positief testen Ik ben vandaag 7 weken terwijl ik vrijdag duidelijk pas posi teste. net met de gyn gebeld,1 maart nu een echo en 15 maart afspraak bij gyn Suc6 meid met het testen. groetjes Bianca
Ik heb 7 Dpo getest en hij is positief met avond urine. Licht streepje, maar wel duidelijk aanwezig. We durven nog niet al te blij te zijn, dus testen we het morgen of zaterdagochtend nog een keer.
7dpo dat je dat aandurfde met avondurine ook nog hihi ik zit vandaag volgens mij 8 dpo en twijfel om morgenochtend te testen :S
Mijn vriend is er op dit moment alleen op de woensdagavonden en vrijdagavond tot maandagochtend. En we wilde het heel graag samen doen de test. We hadden er beide wel rekening meegehouden dat de test negatief kon zijn. Maar hij is positief en ter controle doen we van het weekend nog een test. Heb last van misselijkheid, gevoelige borsten, ineens moe, of ineens hele erge honger een humor af en toe om op te schieten.
Hier negatief getest helaas... heb ook nergens last van eigenlijk...hooguit pukkeltjes maar ja die heb ik voor menstruatie ook. En een schimmelinfectie maar dat duidt ook op beide dus :s
ik heb gister 1 dag voor NOD nog getest en die was positief. Nu maar hopen dat ik vandaag niet als nog ongesteld wordt. Vorige maand ging het mis, dus wij durven nog niet al te blij te zijn....
Waarom ben je bang om alsnog ongi te worden? je hebt nu 2 positieve testen gehad toch? kan t me wel voorstellen natuurlijk maar stiekum toch wel beetje blij?
meiden, hebben jullie een duidelijkere foto van jullie test op 9dpo? Ik heb namelijk een heel licht positieve test gehad vandaag.... maar twijfel of hij nu wel echt positief is
Vorige maand ging het mis, had last van diverse zwangerschapsymptomen. En ik was 3 dagen overtijd en toen we wilde testen, ging het mis. Ik ben er zeker van dat ik een miskraam heb gehad. Al zijn er genoeg die het daar niet mee eens zijn, omdat we nog niet hadden getest. Ik heb toen een grote bloedprop verloren en mijn symptomen waren ineens weg. Vorige maand waren helemaal niet bezig om zwanger te worden, maar het was wel heel erg welkom. Nu zijn we er gericht mee bezig geweest. Ik ben de jongste niet meer, dus meer risico's zeg maar. Dus we zijn wat terughoudender, bang dat het weer mis kan gaan. Maar de kleine is meer dan welkom
Kan me voorstellen dat je dan wat terughoudend bent. Jullie hebben vorige maand niet getest omdat je er toen niet gericht mee bezig was? het zijn de komende dagen/weken spannende tijden dus voor jullie! Ik duim voor een plakbabietje hoor! Ik zit enorm in twijfel en spanning! Ik heb zeg maar een onregelmatige cyclus en volgens ovu test had ik dus 2 week geleden op dinsdag en woensdag positieve testen. Had toen ook wat last van mijn buik. (ik voel eisprong altijd) nu ben ik dus niet ongi geworden nog. Normaal word ik t altijd al paar dagen vantevoren ongeveer op 11 a 12 dpo en altijd met een soortvoorwaarschuwing dat ik al wat bloedverlies krijg. Ik heb sinds paar dagen af en toe wel een gek gevoel in mijn onderbuik. Beetje ongi achtig. dus vlieg om t hutje naar de wc maar niks... niet een minuscuul stipje. maar ja nu begin ik weer te twijfelen of mijn ei wel heb gehad. :S Heb vorige week donderdag getest op ochtend en afgelopen zondag op middag maar beide negatief!
We waren er vorige maand ook niet bewust mee bezig omdat ik nog in een vechtscheiding lig. Dat wordt het zeker voor ons. Ook omdat ik op dit moment best wel last van stress heb door de vechtscheiding die nog steeds niet teneinde is. Kan me voorstellen dat het voor jou ook heel erg spannend is. Heb je wel last van zwangerschapsverschijnselen? Het lijkt me stug dat je geen eisprong hebt gehad. Lastig dat je een onregelmatige cyclus hebt. Ik hoop voor je dat het dit keer ook raak is voor jullie
Ik heb 9dpo in de avond gestest en had toen het idee heeeeeel erg inde verte iets te zien. 10dpo met ochtend urine getest en daar was heel licht maar wel duidelijk een 2e streep te zien. Elke dag (tot 17dpo) getest en streep werd steeds duidelijker!
Spannend dus natascha! Pff heftig lijkt me dat zo'n vechtscheiding. Gaat me niks aan hoor maar gewoon uit belangstelling. zijn jullie al lang samen? Ik heb zelf geen zwangerschapsverschijnselen. Behalve het gevoel in mijn onderbuik maar dat kan van beide zijn! @Patriesjuh wat fijn gefeliciteerd!
heb getest helaas negatief! heb denk ik toch nog geen ei gehad hopenlijk dan dit weekend (langste cyclus is 8 wk en zit dit weekend op 6 wk dus zou die dan moeten komen of cyclus is nog langer....)
Met mijn nieuwe vriend ben ik pas sinds 4 dec vorig jaar. Maar het lijkt wel alsof we al jaren samen zijn. We zitten met alles op 1 lijn, kunnen over alles praten. We kunnen samen lachen en huilen. Hij is mijn droomman. Het is moeilijk uit te leggen, maar het klopt helemaal.