9dpo

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by maantje85, Jan 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Posi of Nega??

1. Licht / Posi

2. Nega bleek toch zwanger

3. Nega

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    Hoef je ook niet uit te leggen! als het goed is, is het goed toch!

2. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs

Het is heel erg goed. Had nooit verwacht dat ik iemand zo tegenkomen, het is alsof je thuiskomt.

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ja ik heb een foto alleen is hij super onduidelijk... zie topic: kv 2v5 euro indrooglijntje (?)

4. Escal

Escal Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    3,441
    0
    0
    limburg
    gewoon doen lijkt me. is altijd leuk vond ik testen. voor de 250 van zo'n test hoef je het niet te laten en kan altijd later nog een keer testen. veel plezier!

5. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Wauw! Weet helemaal wat jij bedoelt!
    Ik heb zelf ook een hele vervelende (v)echtscheiding gehad. Mijn huidige man en ik kende elkaar al heel wat jaren, maar de klik was er van mijn kant vroeger niet. Ik kom hem tijdens mijn scheiding weer tegen, en het was idd thuiskomen! Wat een hemelsbreed verschil!
    Inmiddels zijn we alweer 3 jaar gelukkig samen, en bijna 2 jaar getrouwdd. Wij waren binnen 6 weken zwanger (was niet gepland, maar alles viel gewoon op zijn plek!!)

Anyways, geniet ervan meisje! Zo iemand kom je misschien 1 x in je leven tegen, en als je het dan laat schieten, zul je altijd spijt houden!!!
    Heel veel geluk samen! En hopelijk ben je snel zwanger!

6. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    @wendy dat indrooglijntje had ik ook toen ik m uit elkaar haalde... ze waren overigens zo negatief verder als t maar kan...:s sorry

7. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Daar heb je gelijk in dat je zo iemand misschien 1x in je leven tegen komt. En deze laat ik echt niet meer schieten.
    Heb hem wel de kans gegeven toen we net 2 of 3 weken samen waren, maar hij wilde er niets van weten. Hij wil samen vechten en oud worden.
    Ik ben op dit moment zwanger, maar durf nog niet te genieten. Het rommelt regelmatig onderin mijn buik, ben toch iedere keer weer bang dat ik ineens toch ongi wordt. Ondanks dat ik net weer een test heb gedaan en die geeft aan dat ik zwanger ben. Had 1 maart ongesteld moeten worden als ik het zou worden. Begrijpen jullie het nog een beetje?

8. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    @ natasja!
    Sorry, daar heb ik helemaal overheen gelezen! Gefeliciteerd!!!
    Het gevoel dat je bang bent om alsnog ongi te worden is denk ik voor ons allemaal heel herkenbaar hoor!
    Dat blijft misschien ook nog wel een tijdje...
    Geniet er lekker van!!!

Grappig trouwens wat je zei over hem de kans geven om er mee te kappen in het begin.. Heb ik ook gezegd tegen mijn man. Ik had er heel veel moeite mee om te begrijpen dat zo'n kerel als mijn man er bewust voor koos om in die ellende destijds, voor mij en onze relatie te kiezen. Maar wat ben ik er elke dag toch blij om dat hij die keuze gemaakt heeft!!!!!

Veel geluk!!!

9. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik begrijp precies was je bedoeld met dat je het moeilijk te begrijpen vond dat zo'n kerel als jou man er bewust voor koos om in die ellende destijds, voor jou en jullie relatie te kiezen.

Alleen koos hij niet alleen voor mij en onze relatie maar ook voor mijn zoontje. Hij ziet het al vanaf het begin als zijn gezinnetje.
    Ik ben ook ook elke dag blij dat hij die keuze heeft gemaakt.
    Alleen woont hij nog in het zuiden van NL en ik in het Westen. Maar met de bouwvak verhuisd die naar mij en zoontje. En dat vind ik ook heel erg bijzonder

10. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    #70 Vlinder73, Mar 3, 2011
    Last edited: Mar 3, 2011
    Zo eindelijk de lang verwachte foto van mijn testen

11. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    #71 Vlinder73, Mar 3, 2011
    Last edited: Mar 3, 2011
    Zo eindelijk de lang verwachte foto van mijn testen

1e 23 februari'11 7 dagen na dpo

2e 26 februari'11 4 dagen voor nod predictor

3e 26 februari'11 we hadden de 1e test niet goed gedaan dus voor de zekerheid opnieuw getest.

4e 28 februari'11 1 dag voor nod

5e 03 maart'11 2 dagen overtijd of moet ik 1 maart mee tellen dan is het 3 dagen overtijd

12. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    Mooie testen hoor natascha!!! Gefeliciteerd nogmaals!

13. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hey! Dat zijn mooie testen!!!! Super genieten jij!
    X apie

14. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    De mijne ook :D.... "Wij" hebben er samen 3..... Ik had er ook al 2. De oudste heeft m af en toe een hard time gegeven hoor, maar zij was de eerste die (na 4 weken) vroeg wanneer wij zouden trouwen, dan had ze eindelijk een lieve papa!
    Zoooo lief. Maar het is idd nog specialer wanneer hij kiest voor jouw en 'zijn' kind. De mijne zijn mega snel papa gaan zeggen.. Wilde ze zelf. Heeft jullie zoon nog contact met zijn "verwekker"? (sorry voor de woord keus, maar bij ons is er al die tijd maar 1 papa in beeld geweest, de andere wordt gezien als verwekker ;))

x
    ps: wat spannend! Binnenkort echt officieel samenwonen dan?!

15. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Helaas wel, omdat ik nog volop in de vechtscheiding lig.
    De verwekker om het zo te zeggen heeft de 1e 3 1/2 jr toen wij nog bij hem woonde naar zijn zoontje omgekeken. En nu wil die ineens alles!!!! Om het weekend een heel weekend van vrijdag/zondag en daar ben ik tegen. Net zoals dat die ineens zijn adv dagen wil gebruiken om zijn zoontje naar school te brengen!!! Oja en klap op de vuurpijl wil die zijn zoon deze zomer 3 weken aan een, waarvan de laatste week van zijn vakantie de eerste week school van mijn zoontje is:x.
    Mijn zoontje gaat helemaal niet graag naar zijn verwekker maar moet van de voorzieningsrechter!!!

Met de bouwvak komt mijn vriend bij ons wonen en hopelijk heeft zijn baas dan werk voor hem hier. Anders wordt het soliciteren.

Op de dagen dat mijn vriend er niet is heeft mijn zoontje het constant over hem.

Leuk dat dat we in elkaar herkennen in onze situaties ;)

16. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ben eigenlijk heel blij met jouw! Idd heel fijn dat we elkaar zo herkennen in dingen. Mijn ex en ik zijn nu ruim 3 jaar uitelkaar. Hij heeft sindsdien de kiddo's niet meer gezien. We hebben wel co- ouderschap (heeft hij er toen doorheen gedrukt). Opzich heel fijn dat de kids papa als enige papa zien, en dat die klojo lekker weg blijft, maar nu kunnen we eigenlijk ook niets.. Geen naamsverandering, geen officiele beslissingen niets! Weet niet eens waar hij is. Wil ik ook niet weten, maar een ****** is het zonder meer! Regel het goed meiske! Zeker de financieen.... Anders loop je later misschien helemaal vast, en krijgen jij en jouw mannetje een hoop problemen die niet nodig zijn!

Ik hoop dat jouw manneke nieuw werk vind... Jullie komen er wel! En wat mooi, en herkenbaar hoe jullie zoontje over papa praat als hij er niet is!

x

17. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    ps: ga idd niet te snel overstag met de regelingen wat betreft vakantie ed.. probeer dat zoveel mogelijk op JOUW gezin te trekken. Heeft jouw ex ook een nieuwe relatie?
    x

18. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Naamswijziging is niet nodig omdat mijn zoontje mijn achternaam heeft.
    Wat bedoel je regel het goed meiske? Heb je misschien tips?

X

19. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    En weet je al meer?

20. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011