Ik zal eerst even melden dat ik te vroeg test i know. Zit vandaag op 9 dpo en heb vanmorgen een test gedaan (zie bovenste). Licht streepje dus is op dat moment verstand weer ver te zoeken en doe nog een test, deze keer met de kv early. Deze was hartstikke negatief. Toch nog maar een testje gedaan met kv 2v5 en voila, zelfs duidelijker streepje binnen de tijd (andere urine). Nu komt mijn vraag, ik vind de streepjes erg dun maar wel roze.. Zouden het dan toch "indrogers" zijn ?:x Ow, kwaliteit van de foto is wel errg slecht als ik hem upload.. Maar goed, hoop dat jullie nog iets zien.
Ik hen nooit indrogers met kv2v5 en zie je streepjes ook! KV early vind ik een ramp. Geven vaak pennenstreepjes en andere problemen. Ook hier op het forum komen ze er niet goed uit. Best alleen de KV 2v5 gebruiken.
Ik heb gisteren de KV early gebruikt (1 dag voor NOD) en daar zie ik een hééél licht streepje, maar wel heel dun. Mijn vriend zag helemaal niets, en op foto is het ook maar slecht te zien Nu vraag ik me dus af of dit een indroogstreepje is of niet, omdat het wel dunner is dan het teststreepje. Vanochtend (NOD dus) de KV 2v5 gebruikt, en daar zie ik helemaal niets op. Ik heb er nu dus eigenlijk een beetje een hard hoofd in. Maar die KV early testen zijn dus niet zo goed als ik dat zo lees?
Ja iedereen heeft een andere mening over verschillende testen haha, is ook altijd heel handig .. Kv early las ik nu weer goede verhalen over dus dacht ach dat ene testje. Laat nou net dat ene testje mijn hoofd gek maken haha
Ze stonden er rond de 8/10 min. Niet meteen en ook niet na 5 minuten.. Maar ze werden toen wel ineens snel donker. Thnx voor het kijken meiden, stiekem hoop ik dat het positief is
Ik had hetzelfde marietje . Kijk maar bij mijn testen. Ook kwam t streepje rond de 7e minuut. De achtergrond was nog roze.
Dankjewel dames !! Vanmorgen weer een testje gedaan maar hij is heel licht.. Denk toch dat de uitslag van gisteren vals was