Onzekere test na miskraam

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door onzekeredame, 30 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzekeredame

onzekeredame Actief lid

30 mrt 2016
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen. Ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik blijf twijfelen wat te doen. Wij zijn eind december gestopt met de pil en begin februari had ik wat ik dacht gewoon me menstruatie. Anderhalf week later een spotbloeding die ik nooit had behalve tijdens mijn vorige zwangerschap. Test gedaan en ja hoor positief! Wou het niet geloven dus volgende dag met cb met tijdindicator getest en gaf aan 1 a 2 weken. Weekend erna met valatijn lekker weg met gezin en kreeg krampen etc. Na intake vk nogmaals getest en was negatief..miskraam dus. Weer erna nog bloedingen van oud bloed en met controle echo bleek alles weg te zijn met een slijmvliesdikte van 3.5mm reeds. Er stond niks een nieuwe zwangerschap in weg werd mij verteld. De volgende keer testen werd aangeraden na 6 weken te testen. We zijn nu 4.5 week verder maar voel me al wat apart. Gespannen borsten. .huilbuien. symptomen die ik ook bij mijn eerste zwangerschap had. Dus gisteren met avondurine kruitvat test gedaan en er kwam een heel vaag streepje. Vanochtend nogmaals getest met sensitest en die was ook super licht. .maar er was een streepje. .vandaag overdag lichte bruine afscheiding. . Aangezien ik al 14 jaar geen normale menstruatie meer gehad heb (pil gebruik en vorige zwangerschap gelijk maand 1 geluk) heb ik geen flauw idee of ik nu voor de normale menstruatie periode zit of niet..

Zit te denken om zaterdag overnieuw te testen maar voel me vet onzeker wat ik nu moet denken van die testen. Wel of niet geloven. .wel zaterdag testen of tot volgende week wachten (6 weken na echo )

Ik hoop dat Julie wat raad hebben.

Zie aardige wat rare zinnen. Sorry. Aan het tikken met me dochter op de arm

2. 2despruit

2despruit Lid

27 nov 2015
    26
    0
    0
    student & mama.
    leeuwarden
    het kan goed dat je weer zwanger bent. heb dit zelf ook gehad namelijk. zwanger, mk, niet opnieuw gemenstrueerd, knaller van een test. even 2 dagen wachten en weer testen. hoop het voor jullie.

Deel Deze Pagina