Ik zie het hoor. Haha pipo jij ziet nooit echt wat he op tuurtesten. Of zie je wel wat maar vind je het gewoon zo licht dat je het negatief vind?
Ik zie denk wel een licht streepje,maar is idd er vroeg. Hopelijk zondag een mooie duidelijke test. Zelf zou ik niet van de test in negatief uitgaan,deed ik ook en mezelf zovaak teleurgesteld
Zon test heb ik ook gehad met 8 dpo toen ik zwanger was. Ik zie de streep wel. Hoop dat ze mooi oplopen!
Pipo (sorry niet aanvallend bedoeld maar het valt echt iedereen hier op) ziet nooit iets op de testen pas wanneer er duidelijk een streep staat Ik zie alleen op je eerste foto een streepje. Daarnaast kan dit best al zo vroeg. Ik had het deze zwangerschap ook voor het eerst erg vroeg heel duidelijk en 100% zeker dat eisprong niet eerder is geweest. Ik hoop voor je dat de testen gaan oplopen
Ik zie hem zonder te turen. Overigens hier ook iemand die op 7/8 DPO al streepjes op de test kreeg. Tussen 12 en 14 DPO heb ik dan ook een knaller (alle keren dat ik zwanger ben geweest).
Ik lijk wel een streepje te zien, maar de foto's zijn zo onduidelijk dat ik het niet met zekerheid durf te zeggen.
Dank jullie wel dames, durf nog niet teveel hoop te hebben omdat ik de 29e pas mijn NOD heb en er nog van alles mis kan gaan... (Doet klein vreugdedansje)