Goedemorgen! De test gekte heeft het toch van me gewonnen Ik baal alleen zo van de kruidvat test vind ze zo licht blijven dat ik er onzeker van word.. Vanochtend een kv en een predictor express gedaan wat vinden jullie van de oploop? Als ik uitga van de eerste dag van mijn laatste menstruatie (27-7) zou ik morgen 4 weken zwanger zijn. De test van de kv lijkt me daarvoor alleen erg licht? Mijn eisprong is hoogstwaarschijnlijk 12 augustus geweest, en 18&19 augustus denk ik de innesteling gevoeld te hebben. ( felle steken in de baarmoeder gedurende een paar seconden) Wat denken jullie hoe ver ben ik nou?? Ik weet dat het niet precies te zeggen is, maar ik zou het zo rot vinden om bij de 1e echo terug gezet te worden.. Dusss... Heel verhaal weer sorry haha wat erg die onzekerheid ben normaal gesproken heel nuchter juist.
Echt prachtige oploop op de predictor en kap met die kv. Dat je morgen ongesteld moet worden betekend denk ik dat je een korte lf heb. Als je idd 12 augustus je eisprong hebt gehad, zit je vandaag 11 dpo. Dan zien je testen er echt heel goed uit.
Die kV kunnen echt blijven hangen qua oploop. Vetrouw de predictor maar. Die is prachtig! En als je bang bent teruggezet te worden bij de echo is het misschien een optie nu niet te gaan bedenken hoe ver je kunt zijn. Het is van zoveel afhankelijk! En als je niks denkt, kun je ook niet teruggezet worden (veeel te simpel gedacht van mij, weet ik )