hoi, Toen wij zwanger waren van ons eerste kindje kregen we van vrienden en familie ontzettend veel reacties, kaartjes en kadootjes. De hele zwangerschap werd er gevraagd hoe het ging. De kraamtijd was ook vol met leuke reacties, bloemen, kadootjes en aandacht. Maar nu ons tweede kindje geboren is, is de interesse van iedereen zoveel minder. Ons meisje is nu 11 weken oud en de kraamvisite is op 1 hand te tellen. Van sommige mensen hebben we zelfs niets gehoord. Ik vind dit zo janmer. Het voelt alsof ze ons kleine meisje vergeten. Wie ervaard dit ook zo?
Jep.. Heel herkenbaar 😅 ach het is ook wel lekker rustig zo.. Nig weinig kraamvisite gehad 😊
hier weinig last van gehad. Nr twee en drie was misschien iets minder maar hooguit op 1 hand te tellen. Bij allemaal veel kaartjes etc gehad
Als je behoefte hebt in kraamvisite, zou ik gewoon mensen opbellen. Ik vond het heerlijk om gewoon even lekker bij te komen. Hier waren er gelukkig heel weinig mensen; dat vond ik helemaal geweldig. Ik had verwacht dat ik helemaal ondergesneeuwd ging worden en niet kon genieten de eerste paar weken en telkens maar op moest zitten en pootjes geven - maar dat was gelukkig heel anders
Herkenbaar. En ik vermoed dat het bij een derde nog erger is. Voordeel; lekker rustig en ik gok dat de familie dat ruimschoots goed zal maken
Ik moet zeggen dat ik het ook wel lekker rustig vind hoor. Zeker met nog een peuter erbij. Maar nu we 11 weken verder zijn en nu alles hier weer een beetje zijn ritme heeft, krijg ik soms toch wel een knagend gevoel.
ik heb 4 kids, wel de laatste 2 12 jaar na nr 2 gekregen bij nr 1: slingers vol met kaartjes en wekenlang elke avond kraamvisite bij nr 2: 1 slinger kaartjes, in 2 weken al het bezoek gehad. nieuwe partner bij nr 3.. lange slinger vol met kaartjes, een aantal weken lang elke week paar keer bezoek. bij nr 4: kaartjes konden op zon kaartenstandaard, kraamvisite op ouders en broer/zus na: 1 ..
Ja heel herkenbaar. Hier is dat ook zo. Sommigen zijn niet eens geweest, vind ik wel jammer. Vooral omdat wij wel zo zijn dat we altijd langs mensen gaat met dit soort dingen. Zo is de vrouw van salih zijn neef 3 dagen na mij bevallen. Wij zijn daar geweest met een gift maar andersom hebben we ze niet gezien. Er is verder geen gedoe ofzo en we kunnen goed met hun overweg maar is toch jammer dat andere mensen dan niet komen. Bij mijn zoontje was de intresse zo groots dat iedereen hem al had gezien voordat ik het zh uit was.
Heel herkenbaar! Bij de eerste zaten er een hoop mensen met de neus bovenop en bij de 2e weinig interesse! Ik vond het wel lekker rustig 😉 maar wel sneu voor ons 2e mannetje.
Hier niet herkenbaar, alhoewel ik bij de eerste merkte dat ook opa en oma kaartjes kregen 😂😂😂. Aub, hou op joh... Bij 2e hebben ze die niet gehad. Wel hebben we bij de tweede bewust voor kraamborrel gekozen, zit 1,5 jaar tussen dus volgens mij vinden mensen het dan nog wel leuk of ze willen zien hoe t werkt met 2 kids zo snel haha