Hoi, even mijn 'klachten' op een rijtje: 2 keer misselijk geweest Niet meer op mijn buik kunnen liggen ivm pijnlijke borsten Elke ochtend menstruatie achtige buikpijn en soms pijnlijker Zin in ' lekker ' eten Moe Meer bultjes rondom tepel Poes niet bij me weg te slaan Herkennen jullie dit?
Ik herken het meeste. op mijn buik liggen ging gisteren absoluut niet en vannacht weer wel. heel moe, voortaan heb ik samen middags maar een 'power nap' de krampjes heb ik wel maar niet enorm pijnlijk, meer drukkend en soms een steek hier en daar. toch altijd wel fijn dat het voor iedereen herkenbaar is vind ik persoonlijk stelt me best gerust! groetjes Lisa
Proficiat met je zwangerschap! Ik kan niet meer op me buik liggen, maar dan niet voor me vorsten maar voor mijn buik, doet zeer als ik erop lig. Bultjes heb ik indd ook! Heeeeel moe! En voor de rest heb ik nog nergens last van
Nou vandaag heb ik ( na een dag voor de klas) last van mijn buik dat doortrekt naar mijn rug en benen. Moest nog melden aan de dokter dat ik zwanger was, dus meteen gevraagd of dat wel oke was. Was normaal omdat je lichaam, je hormonen, spieren etc zich aan het voorbereiden zijn op 9 maanden zwangeren.
Mijn klachten zijn bij 6.3 weken zwanger: moe, slecht slapen, verschrikkelijk koud hebben, misselijk de hele dag, hoofdpijn, grieperig, stemmingswisselingen, veel plassen, rugpijn
6 weken onderweg, heb nergens last van. Vergeet gewoon dat ik zwanger ben en ben ook wel wat bezorgd omdat ik dus geen kwaaltjes heb. Bij de vorige 2 zwangerschappen ben ik heel misselijk geweest. En nu helemaal niks...
Hoi ik ben 5weken zwanger en mijn klachten zijn....pijnlijke borsten....pijn buik wat doortrekt naar mijn benen,sochtends misselijk.....en vooral heeeel moe